Vi som temper

Det kan vel skje at man ikke har EL en syklus eller at den kommer på et annet tidspunkt. Lutealfasen bruker vel å være ganske fast slik jeg har forstått da. Kan ikke så mye om dette, så jan ikke gi deg noen svar, men kan skjønne at FF blir usikker. Kan jo være kroppen prøvde å slippe egget ved positive EL tester, men ikke fikk til, og at EL var på dag 26. Eller så kan det kanskje ha vært på dag 21, selv om tempen ikke steg høyt opp. Den har jo allikevel steget siden da?

Mye som kan være mulig [emoji23] fikk jo ikke sjekket når testen ble negativ siden jeg fikk tom for tester...

Jeg synes ikke det ser ut som du har hatt EL, jeg. [emoji53] Mange dager med positive tester kan jo også være en indikasjon på at kroppen prøvde, men ikke fikk det til. Det kan jo skje en gang i blant, uten at det er noen åpenbar forklaring på det heller. Utrolig frustrerende uansett ...

Er egentlig det jeg mistenker....
men fikk jo aldri sett når den ble negativ... gikk tom for tester

dagens... her falt tempen en del... ingen mens i sikte enda, men det murrer litt.

ab59075def082096f690e93364f1334b.png

Tempen falt her i dag og, og det murrer en del. Blir overrasket om tr ikke kommer iløpet av dagen. Senest i morgen.
Temp har vel gjerne falt samme dag eller dagen etter, så sånn sett burde ho komme i dag. Er klar for å starte pp1 :D

Jeg fikk temperaturmåleren idag, må jeg vente til neste syklus før jeg starter?
Ikke nødvendigvis, hvis du ikke har hatt el enda kan den godt se det selv om du ikke har tempet hele syklusen. Hvis du har hatt el så kan du se at tempen holder seg høyt over tid [emoji4]

Ikke nødvendigvis, hvis du ikke har hatt el enda kan den godt se det selv om du ikke har tempet hele syklusen. Hvis du har hatt el så kan du se at tempen holder seg høyt over tid [emoji4]
Jeg vet ikke om jeg har hatt eller ikke[emoji85] temper man om morgenen? Kvelden? Når som helst?

Jeg vet ikke om jeg har hatt eller ikke[emoji85] temper man om morgenen? Kvelden? Når som helst?
På morgenen, helst samme tidspunkt etter minst tre timer søvn hver dag. Temp før du gjør noe annet. har du lastet ned fertilityfriend? Den som et mest kjent for folk som temper. Hvis du har lastet ned appen så les litt om det

På morgenen, helst samme tidspunkt etter minst tre timer søvn hver dag. Temp før du gjør noe annet. har du lastet ned fertilityfriend? Den som et mest kjent for folk som temper. Hvis du har lastet ned appen så les litt om det
Skal ta å laste den ned og lese litt[emoji4] takk[emoji4]

IMG_6233.jpg

Hei[emoji4] Har vært her inne såvidt tidligere, men ble ikke så lenge siden jeg da fant ut jeg ikke hadde EL. Men nå er jeg i gang med temping igjen og første pp med letrozol. Venter spent på EL[emoji2]
b731960bc870db3e09b3f762d8b7e7dd.png

Hm...sitter og studerer litt på FF nå, og lurer på hvordan man kan fjerne en syklus.
På overall stats så sier den at min lengste syklus er på 129 dager, så den tar jo dette med i beregningen. Men den "syklusen" var jeg jo gravid med frøkna, så det blir jo helt feil :o

Edit: var vel heller etter fødsel da [emoji14] fullammet.

Noen som vet om det går an å fikse på? :)

Last edited:
Hm...sitter og studerer litt på FF nå, og lurer på hvordan man kan fjerne en syklus.
På overall stats så sier den at min lengste syklus er på 129 dager, så den tar jo dette med i beregningen. Men den "syklusen" var jeg jo gravid med frøkna, så det blir jo helt feil :eek:

Edit: var vel heller etter fødsel da [emoji14] fullammet.

Noen som vet om det går an å fikse på? :)

Chart management -> uncheck syklusen du mener

Chart management -> uncheck syklusen du mener
Hm..finner ikke den jeg :(

Fikk fjerna ved å ta bort første blødningsdag ved fødsel da, men da får jeg ikke sett grafen min fra da jeg ble gravid..

Ah, den ja. Den finner jeg :D

Var den over der jeg tenkte på egentlig, overall.
a9363d63df2662b8f554356dc67b6d3e.jpg

Men fikk fikset det. Bare litt dumt at jeg ikke får sett grafen fra graviditeten uten å legge inn en blødningsdag.

Ah, den ja. Den finner jeg :D

Var den over der jeg tenkte på egentlig, overall.
a9363d63df2662b8f554356dc67b6d3e.jpg

Men fikk fikset det. Bare litt dumt at jeg ikke får sett grafen fra graviditeten uten å legge inn en blødningsdag.
Men det er nettopp det, hvis den syklusen ikke har click i boksen blir den ikke tatt med i beregningen [emoji14]

Men det er nettopp det, hvis den syklusen ikke har click i boksen blir den ikke tatt med i beregningen [emoji14]
Nettopp det den blir. Nå har jeg lagt inn blødning den dagen jeg fødet. Da får jeg opp grafen, men "syklusen" fra fødsel blir med i beregningen [emoji14]

7b307b851b821854f2ac13c32be90ea6.jpg

Back
Topp