lillyzilly
Forumet er livet
Ja, vet. Pp med lurestreker, luretemper og luresymptomer som ikke endte i noeNeii! Tuller du? [emoji53] tempen som var Såå flott!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vet. Pp med lurestreker, luretemper og luresymptomer som ikke endte i noeNeii! Tuller du? [emoji53] tempen som var Såå flott!!!!
Hadde tenkt å teste ut 3 mnd VIP, men fikk tilbud på et år for 215 kr så da brukte jeg den. Har jo tenkt til å bli gravid lenge før det, men![]()
Har ikke testet ut så mange dager enda da, men greit å kunne se symptomer osv![]()
Fikk noen skyggestreker før tempen falt, spottet de siste dagene. Tr kom for fullt i kveld, så CD1 og ny ppHåper du har mer hell med deg
![]()
Mål med en gang du våkner, i munnen eller nedentil [emoji14] helst samme tid hver dag etter mest mulig søvn.Hei, Ny i tempe verden. Hva trenger jeg å vite [emoji14] ? begynte å måle første gang i går![]()
Hei, Ny i tempe verden. Hva trenger jeg å vite? begynte å måle første gang i går
![]()
takkMål med en gang du våkner, i munnen eller nedentil [emoji14] helst samme tid hver dag etter mest mulig søvn.
Tempen kan være helt på trynet første syklus man gjør det, så ikke vær redd for et hoppeslott på grafen.
Også er vi her hele gjengen om du har spørsmål [emoji1]
Mål til så fast tid som mulig, og etter minst tre timer med søvn. Mål sporenstreks etter at du våkner. Mål i munnen under tunga, men best resultat får du ved å måle enten vaginalt eller analt. Bruk et termometer med to desimaler for mest presisjon, men det funker helt ok med ett desimal også for å finne EL. Beregn tre sykluser for å få dreis på det, selv om du ser resultater med en gang.
Velkommen til temping! Det er helt fantastisk for å bli kjent med egen kropp, finne ut av når EL er, eller om du i det hele tatt har hatt EL, og hvor lang lutealfase du har.
takk
Har satt vekker klokke på samme tidspunkt hver morgen og gått til innkjøp av termometer med to desimalerMåler vaginalt
Hva mener du med Mål sporenstreks etter at du våkner ?
når tempen stiger har jeg hatt eggløsning da eller kommer den da ?
![]()
Det er litt vanskelig å gjette når det er de første målingene etter mulig el som mangler. Får jo ikke sett på hvilken dag temphoppet kom. Men om el var på CD 14 så er LF 11 dager ja.Med denne charten, når tror dere jeg hadde EL? CD14? Og i så fall, hvor mange dager er LF, 11 dager?
Det er litt vanskelig å gjette når det er de første målingene etter mulig el som mangler. Får jo ikke sett på hvilken dag temphoppet kom. Men om el var på CD 14 så er LF 11 dager ja.
Jeg ville gjetta på cd 12. Men så mangler det noen temper rett etterpå, så da er det vanskelig å siMed denne charten, når tror dere jeg hadde EL? CD14? Og i så fall, hvor mange dager er LF, 11 dager?
Med denne charten, når tror dere jeg hadde EL? CD14? Og i så fall, hvor mange dager er LF, 11 dager?
![]()
Startet å tempe tidligere i uken og skal ha hatt el denne uken, utfra tempen ser det ut til at el har vært? Hadde positive tester i midten av uken pluss smerter, det er no gitt seg så jeg vil tro jeg har hatt el, men så skjønner jeg ikke helt tempen enda
Aah sånn å forstå. Men jo, det er ikke utenkelig det. Jeg har også hatt noen smådipp i tempen før el, til meg var det vel dagen før mener jeg. Ikke like tydelig dipp som det da.Ja, skjønner det, tenkte mest på den dippen rett før. I dag hadde jeg samme dipp (CD11) som forrige mnd på CD12...
Aah sånn å forstå. Men jo, det er ikke utenkelig det. Jeg har også hatt noen smådipp i tempen før el, til meg var det vel dagen før mener jeg. Ikke like tydelig dipp som det da.
Jeg får se om den spretter opp igjen i morgen - negativ el-test igjen i dag, så spørs om det er hold i teorien...