Rise and shine

Kanskje det blir litt skravlings på meg i dag og. Natten var god, men vondt i hodet da jeg sto opp. Alllikevel en litt annen hodepine, så aner fortsatt håp. Ikke trengt å ta smertestillende siden i går (!) Man får gjerne litt vondt i hodet noen dager etter spinalpunksjon så jeg prøver å ikke overgå meg selv. Den største forandringen er at jeg har mindre synsforstyrrelser, og det gjør ikke vondt å gå ut i sola, så det hjalp å få løsnet trykket fra øynene. Vært hos legen i dag, og hun var ganske klar på at spinalpunksjon ikke er en behandling man vil bruke videre når trykket øker, det er mer en måte å diagnosere på, og senke trykket akutt. Så blir vel en prosess fremover for å finne ut hva som skal gjøres. Noen får medisiner, enkelte får lagt inn et dren. Nå har jeg litt troen igjen, men skal innrømme at det er en utrolig kjip og litt tung diagnose å få. Men jeg får ikke gjort noe med akkurat det. Men dette er nok forklaringen på hvorfor jeg har endret styrke på brillene 3 ganger på 2 år. Øynene har nok ikke tålt trykket så godt. Blir spennende å se hva øyelegen sier