Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har lyst på en liten campingplass ferie i sommer, men orket ikke å kjøre alt for langt. Så lurer på om dere vet om noen fine campingplasser som har hytter i Møre og Romsdal??
Jeg selv hatt hørt mye fint om bud camping i Fræna og Kviltorp camping i molde men siden jeg er fra Romsdal synes jeg det er litt for nærme.
Har dere tips til oss og gutten ble på 4 år?
Er det i Møre og Romsdal?Vet ikke hvor langt unna det blir for deg, men vi kosa oss masse på Dønfoss i fjor. Tok også en dagstur til Lom [emoji846]
Er det i Møre og Romsdal?
Tar 4 timer for oss.
Får undersøke litt, 4 timer er ikke så gale [emoji4]Dønfoss er i Oppland![]()
Veldig flott camping, og om været/temperaturen er bra er der ett ikke-oppvarmet basseng som er vakkert!
Får undersøke litt, 4 timer er ikke så gale [emoji4]
Det jeg tenker og [emoji23] vil bare komme oss litt bort og ha en liten ferie bare for oss 3. I fjor var vi i Danmark og hadde ferien sammen med 26 andre i min familie, så trenger en aleneferie i år.. [emoji4]4 timer er fort gjortOg når man reiser såpass 'lenge' vil det føles som om dere har reist langt, så da føles det ihvertfall som ferie! Hehe.
Det jeg tenker og [emoji23] vil bare komme oss litt bort og ha en liten ferie bare for oss 3. I fjor var vi i Danmark og hadde ferien sammen med 26 andre i min familie, så trenger en aleneferie i år.. [emoji4]
Det var en intens uke for å si det slik [emoji18]Oi, da skjønner jeg godt at dere vil ha aleneferie!
I Fosnavåg har de jo helt nytt og flott badeland, hadde det vært et alternativ?
Det var en intens uke for å si det slik [emoji18]
Får undersøke fosnavåg da, men trur ikke det er så langt unna det heller [emoji52]
Jeg er fra Søre SunnmøreEventuell fødeplass blir Volda.
Ja så det, så ikke så langt unna [emoji4]Vet ikke hvor i Romsdal du bor, men fra Molde tar det ca 3,5 timer (om man ikke må vente så lenge på Sulesund) til Fosnavåg![]()