Møre og Romsdal gjengen

Vi har lyst på en liten campingplass ferie i sommer, men orket ikke å kjøre alt for langt. Så lurer på om dere vet om noen fine campingplasser som har hytter i Møre og Romsdal??

Jeg selv hatt hørt mye fint om bud camping i Fræna og Kviltorp camping i molde men siden jeg er fra Romsdal synes jeg det er litt for nærme.
Har dere tips til oss og gutten ble på 4 år?
 
Vi har lyst på en liten campingplass ferie i sommer, men orket ikke å kjøre alt for langt. Så lurer på om dere vet om noen fine campingplasser som har hytter i Møre og Romsdal??

Jeg selv hatt hørt mye fint om bud camping i Fræna og Kviltorp camping i molde men siden jeg er fra Romsdal synes jeg det er litt for nærme.
Har dere tips til oss og gutten ble på 4 år?

Kommer an på hvor i Romsdal du bor. Men i Bud er det veldig fint. Vi var der i helga, men vi hadde bobil.
Ellers kan jeg anbefale å dra ned mot Lillehammer. Magerli camping eller Hunderfossen [emoji4]
 
Vet ikke hvor langt unna det blir for deg, men vi kosa oss masse på Dønfoss i fjor. Tok også en dagstur til Lom [emoji846]
 
4 timer er fort gjort :) Og når man reiser såpass 'lenge' vil det føles som om dere har reist langt, så da føles det ihvertfall som ferie! Hehe.
Det jeg tenker og [emoji23] vil bare komme oss litt bort og ha en liten ferie bare for oss 3. I fjor var vi i Danmark og hadde ferien sammen med 26 andre i min familie, så trenger en aleneferie i år.. [emoji4]
 
Det jeg tenker og [emoji23] vil bare komme oss litt bort og ha en liten ferie bare for oss 3. I fjor var vi i Danmark og hadde ferien sammen med 26 andre i min familie, så trenger en aleneferie i år.. [emoji4]

Oi, da skjønner jeg godt at dere vil ha aleneferie!
I Fosnavåg har de jo helt nytt og flott badeland, hadde det vært et alternativ?
 
Det var en intens uke for å si det slik [emoji18]
Får undersøke fosnavåg da, men trur ikke det er så langt unna det heller [emoji52]

Vet ikke hvor i Romsdal du bor, men fra Molde tar det ca 3,5 timer (om man ikke må vente så lenge på Sulesund) til Fosnavåg :)
 
Back
Topp