SantMå bare gå en vei da. Oppover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SantMå bare gå en vei da. Oppover![]()
Ikke så langt. Men skikkelig bratt. Men trøster meg med at da kan jeg spise smash når jeg kommer hjem med god samvittighet [emoji23]Nei så kjipt!!! Håper du ikke har så langt hjemmenifra og til busstoppet da.
De er jo litt søte da [emoji3]I know!! [emoji23] [emoji23] Hva er det de hersens pip-pipene skriker sånn etter egentlig??
He he kom ikke så langt neiSkulle på trilletur. Forberedt på at hun ville gå litt selv og bæres i meitai før hun skulle sove o vogna.
En god halvtime senere.... Fortsatt ikke kommet oss noe sted. Hun ville gå selv ja. I hagen og leke med søster....
Takk. Gjør detKos deg på jobb
Ikke langt nei.He he kom ikke så langt nei
Det kjenner jeg til. Er sånn her og for tiden [emoji14]Skulle på trilletur. Forberedt på at hun ville gå litt selv og bæres i meitai før hun skulle sove o vogna.
En god halvtime senere.... Fortsatt ikke kommet oss noe sted. Hun ville gå selv ja. I hagen og leke med søster....
Etter en time i hagen er hun tvunget til å kapitulere på soverommet med mannen...Det kjenner jeg til. Er sånn her og for tiden [emoji14]
God morgen![]()
Så bramye ute da vel?
![]()
God morgen![]()
Snart bursdag her. Heldig med været gitt. Utebursdag nemlig![]()
Snart cup her, i herlig vær
Nei, den funker ikke. Han prøver. Den går litt. Den stopper. Han prøver. Den går litt.
I dag er den støvsuget. Den prøver. Den stopper.
Og han lar seg irritere og skal få det til.... Det kan han sikkert bruke hele helga på og være like langt ;-)
Håper dere hadde en fin kveldDa er vi på vei for å hente ungene![]()