Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt sier jeg og går og legger meg noen timer [emoji23] shoppa litt småtterier til unga og finner så mye fint til meg selv som jeg ikke kan kjøpe fordi jeg nå er gravid [emoji23][emoji23][emoji23]
Bytta skoene til ene 10 åringen da hun aldri og jeg mener aldri blir fornøyd med forsøk 1 [emoji23][emoji23] slår liksom aldri feil heller.
Også har vi enda ikke fått solgt huset etter visning i går [emoji17]
Hei og hoppGod ettermiddag!
Her har jeg sitti i styremøte fra 9-13, og det hadde ikke kroppen godt av! Jeg pleier å stå ganske store deler av dagen, da funker bekkenet mye bedre! Jeg gikk et par turer på do og måtte stå litt, men ble mest sitting. SÅÅÅÅ deilig når det var ferdig og jeg kunne gå litt rundt og stille meg i trappa og vippe bekkenet
I går tissa mannen ut nyrestein, så i dag er han tilbake på jobb. Det betyr at jeg og fireåringen er alene i ettermiddag, lurer på å være lat og dra ut og spise.
Morsomt å handleGod natt sier jeg og går og legger meg noen timer [emoji23] shoppa litt småtterier til unga og finner så mye fint til meg selv som jeg ikke kan kjøpe fordi jeg nå er gravid [emoji23][emoji23][emoji23]
Bytta skoene til ene 10 åringen da hun aldri og jeg mener aldri blir fornøyd med forsøk 1 [emoji23][emoji23] slår liksom aldri feil heller.
Også har vi enda ikke fått solgt huset etter visning i går [emoji17]
Ja, var lettere å holde seg våken med fire kopper kaffe i gamle dager [emoji23] Keg er ganske involvert og må ofte svare på spørsmål, det gjør det litt verre å sovne [emoji23]Hei og hoppgodt at han er i form igjen -støtter veldig latskap og ut og spise, det gjorde vi i går (men ingenting fristet så var mest for mann og barn)
Huff, sånne møter er grusomme.. Men her sliter jeg mest med å holde meg våken i sånt.. Blir ting i hodet og søvnig av hele greia...
Haha, ja ser den. Er kanskje like greit det - men hos oss er det mange som velger å stå dersom møtene varer littJa, var lettere å holde seg våken med fire kopper kaffe i gamle dager [emoji23] Keg er ganske involvert og må ofte svare på spørsmål, det gjør det litt verre å sovne [emoji23]
Oh noooes :/#denfølelsen når man heller over melk også er den klumpete
Joda, men så har de ikke penger da og da er det ikke like enkelt å kjøpe hus [emoji4]Morsomt å handlemen kjedelig når man må bytte (systematisk, høres det ut som
)
Kjipt når det ikke går med en gang etter visning - var det folk som hadde gitt signal om at de ønsket å by i forkant?
Du har jo to, så ikke noe rart i at den er stor! Jeg har bare en, og den var to-tre cm under navelen.Var på første ordentlige svangerskapskontroll i dag og fikk legen til å måle livmoren [emoji1] den er kommet over navelen og er 16 cm[emoji4] i uke 12 [emoji23] Lurer litt på hvor dette skal ende kan man si [emoji4] men sol legen sa så måler de bedre på sykehuset.
Og fikk se sjarmtrolla på skjermen igjen og alt så bra ut. Hjerteslag på ca 150 i minuttet.
Åh hallo, det skjønner jeg godt dere sa nei til... Her gikk det to visninger med megler og 4/5private før det ble solgt. Måtte gå litt lavere enn vi ønsket, men nok til at vi får dekket nye møbler, flytting og pittelitt bufferJoda, men så har de ikke penger da og da er det ikke like enkelt å kjøpe hus [emoji4]
Fikk bud i går på 1,1 mill under takst. Takket pent nei i dag for og si det sånn [emoji23][emoji23]
Ja sant [emoji1] spennende å se hvor stort [emoji23]Du har jo to, så ikke noe rart i at den er stor! Jeg har bare en, og den var to-tre cm under navelen.
Koselig å få sett igjenVar på første ordentlige svangerskapskontroll i dag og fikk legen til å måle livmoren [emoji1] den er kommet over navelen og er 16 cm[emoji4] i uke 12 [emoji23] Lurer litt på hvor dette skal ende kan man si [emoji4] men sol legen sa så måler de bedre på sykehuset.
Og fikk se sjarmtrolla på skjermen igjen og alt så bra ut. Hjerteslag på ca 150 i minuttet.