Skravletråd

3 dager igjen til påskeferie [emoji173][emoji1] vi skal opp i nye huset og male litt i påsken mens unga får boltre seg på hytta hos besteforeldrene sine [emoji4] eldstejentene blir med svigers på torsdag og miniplutt skal til mine foreldre på onsdag [emoji4]

Så deilig å få male "i fred" :)

Jeg kjenner at påskestemingen er på kontoret med fint vær ute og svært få folk her. Jeg prøver hardt å ikke se ut :P
Jeg skal en tur på fjellet enten torsdag eller fredag, for jeg skal kjøre mini opp til mine foreldre for en eller to overnattinger. Det er dessverre omtrent ingen snø igjen der :/

Jeg kjenner at påskestemingen er på kontoret med fint vær ute og svært få folk her. Jeg prøver hardt å ikke se ut [emoji14]
Jeg skal en tur på fjellet enten torsdag eller fredag, for jeg skal kjøre mini opp til mine foreldre for en eller to overnattinger. Det er dessverre omtrent ingen snø igjen der :/
Å så deilig likevel da! [emoji1]
Vi sitter og å prøver å få påskefølelse ved å se ut igjennom de ikke så gjennomsiktige persiennene [emoji23] men vi ser no at det er blå himmel og sol hvertfall!

3 dager igjen til påskeferie [emoji173][emoji1] vi skal opp i nye huset og male litt i påsken mens unga får boltre seg på hytta hos besteforeldrene sine [emoji4] eldstejentene blir med svigers på torsdag og miniplutt skal til mine foreldre på onsdag [emoji4]
Høres herlig ut :) dere får kose dere når dere kommer så langt ^^

Toget på vei hjem er kjempefullt :O hva skal alle disse folkene tro :)

Jeg så det ,:p fra det jeg satt sammenklemt mellom en gammel innrøyka kattedame og en som snufset seg igjennom hele turen.. Gah :)

Innrøyka kattedame hørtes ganske ille ut! Husker da vi var ute på byen i "gamle dager" og alle lukte røyk etterpå, det var liksom ikke noe stress, men gud så deilig når røykeloven kom :D

Her ble det dag hjemme, syk pappa og unge med løs mage :/

Back
Topp