Skravletråd

Absolutt ;) men sånn frem til fødselen var jeg ca 50/50. Noen kvelder var jeg kjempevåken, andre snorket jeg rett etter middagen [emoji14]
Jaja:D Om ikke annet, så snorket vi hvertfall sammen i går!:p Skal sies at jeg nå har vært våken stort sett siden kl 03.30 i natt, så spennende å se hvor våken man er i kveld!:cool::wacky:

Jaja:D Om ikke annet, så snorket vi hvertfall sammen i går!:p Skal sies at jeg nå har vært våken stort sett siden kl 03.30 i natt, så spennende å se hvor våken man er i kveld!:cool::wacky:
Akkurat ja - blir en sånn dag ;)

Her pleide mannen å måle det i om jeg klarte å være våken til senkveld eller ikke [emoji14]

Men så kan dere sove litt ekstra i helgen da ;)

Akkurat ja - blir en sånn dag ;)

Her pleide mannen å måle det i om jeg klarte å være våken til senkveld eller ikke [emoji14]

Men så kan dere sove litt ekstra i helgen da ;)
Jupp, det spørs om det blir en sånn dag ja!o_O:p Men, men.. Som du sier kan vi heldigvis sove ut i helgen, så det blir godt!:rolleyes:

Jupp, det spørs om det blir en sånn dag ja!o_O:p Men, men.. Som du sier kan vi heldigvis sove ut i helgen, så det blir godt!:rolleyes:
Nyt det mens dere kan ;)

Var faktisk ikke så ille med første som baby, han sov ganske godt og lenge. Nå derimot vil han gjerne opp et sted mellom 5.15 og 6.30 - inkludert helg :) føler meg kjempeheldig om han drøyer det til 7 [emoji14]

God fredag folkens! Ikke mange timer igjen til helg nå :)

Har dere noen fine planer i helgen, da?

God fredag folkens! Ikke mange timer igjen til helg nå :)

Har dere noen fine planer i helgen, da?
Ikke dårlig motivasjon bare det :)

I morgen er det full rulle - svømme, tur ute hvis været tillater det og slite ut ungen mest mulig; etter at han legger seg skikkelig vi feire at vi har vært gift (og ikke tatt livet av hverandre) i tre år ^^

Søndag er det babysvømming og tur til foreldrene mine :)

Dere da?

Jeg jobber ved Holmen. Pleier å være her til kl 7, da er det så og si ingen kø hit, det er her det starter.
I går var det jo også ulykke med 12 biler involvert rett før holmen [emoji85]

I dag er jeg hjemme alene med sønnen til etter han har lagt seg. Og jeg bomma på jobben i dag! Jeg jobber jo 50% og vi skal ha møte på ettermiddagen. Kom klokka 8 jeg [emoji23][emoji23] jaja godt sjefen er snill og lar meg slippe møtet [emoji4]

I dag er jeg hjemme alene med sønnen til etter han har lagt seg. Og jeg bomma på jobben i dag! Jeg jobber jo 50% og vi skal ha møte på ettermiddagen. Kom klokka 8 jeg [emoji23][emoji23] jaja godt sjefen er snill og lar meg slippe møtet [emoji4]

Så bra sjef :)

Ikke dårlig motivasjon bare det :)

I morgen er det full rulle - svømme, tur ute hvis været tillater det og slite ut ungen mest mulig; etter at han legger seg skikkelig vi feire at vi har vært gift (og ikke tatt livet av hverandre) i tre år ^^

Søndag er det babysvømming og tur til foreldrene mine :)

Dere da?

Jeg er invitert i overraskelses 30årslag i morgen, og mannen i annen bursdag så da ba vi om barnevakt av mine foreldre. Og de ville ha gutten fra i dag så de kunne ta han med på hyttetur. Så i ettermiddag skal han leveres der. I morgen blir det en rolig morgen, lunsj med ei venninne på meg og en gåtur ute håper jeg, mens sambo planlegger en lang sykkeltur. Også skal vi på Mirawa og spise middag, for jeg har drømt om mirawa spesial med biff i flere uker nå :P (av en eller annen grunn, har ikke spist det på sikkert 15 år) Også blir det bursdager på kvelden. Så på søndag blir det også rolig og en tur ut i skogen før ungen skal hentes :)

Haha [emoji23][emoji23] idag er vist dagen for at jeg skal reagere på div ting [emoji85]
Først idag tidlig så skulle jeg tømme ut en flaske med gammel melk som lisja hadde greid å gjemme. Den hadde jo begynt å klumpe seg, har aldri reagert på dette tidligere, men idag brakk jeg meg så mye at jeg måtte løpe på do og spy[emoji26] og nå når jeg skulle spise litt, og hadde med salat og mais, er ganske glad i mais, men nå greier jeg absolutt ikke smaken av det, så måtte plukke bort alt sammen [emoji28]

Haha [emoji23][emoji23] idag er vist dagen for at jeg skal reagere på div ting [emoji85]
Først idag tidlig så skulle jeg tømme ut en flaske med gammel melk som lisja hadde greid å gjemme. Den hadde jo begynt å klumpe seg, har aldri reagert på dette tidligere, men idag brakk jeg meg så mye at jeg måtte løpe på do og spy[emoji26] og nå når jeg skulle spise litt, og hadde med salat og mais, er ganske glad i mais, men nå greier jeg absolutt ikke smaken av det, så måtte plukke bort alt sammen [emoji28]
Urk. Sånn melk er jo fæl til vanlig [emoji85]

Du får si hva det blir :)

Her kom legen frem til det samme som jm som tok tul, så bruker deres dato fremover :)
Jm brukte menstermin frem til oul.
På onsdag ringte hun jeg egentlig skulle til (og som jeg brukte sist) og lurte på om jeg kunne gå til ei på en annen helsestasjon. Greit for meg. Og det var SÅ greit! Hun var fantastisk! Litt yngre og mye mer "meg" og litt humor og sånn. Jeg veier jo litt fra før og så noterte hun vekt og så sa hun "Jeg vil ikke at du skal gå opp mer enn 20kg".. og hun jeg brukte sist var så utrolig opphengt lenge i at jeg ikke måtte gå opp så mye i vekt. (Og det gjorde jeg ikke sist heller fra starten, 12,5kg til sammen). Så det var så deilig å slippe det maset [emoji4]

Og det sier litt at jeg liker noen når jeg må vente 50min på de!! For da blir jeg ganske sur [emoji6]

Jm brukte menstermin frem til oul.
På onsdag ringte hun jeg egentlig skulle til (og som jeg brukte sist) og lurte på om jeg kunne gå til ei på en annen helsestasjon. Greit for meg. Og det var SÅ greit! Hun var fantastisk! Litt yngre og mye mer "meg" og litt humor og sånn. Jeg veier jo litt fra før og så noterte hun vekt og så sa hun "Jeg vil ikke at du skal gå opp mer enn 20kg".. og hun jeg brukte sist var så utrolig opphengt lenge i at jeg ikke måtte gå opp så mye i vekt. (Og det gjorde jeg ikke sist heller fra starten, 12,5kg til sammen). Så det var så deilig å slippe det maset [emoji4]

Og det sier litt at jeg liker noen når jeg må vente 50min på de!! For da blir jeg ganske sur [emoji6]
Oj, så bra da ;) er så greit å ha noen man føler at man klikker litt med ^^

God fredagskveld jenter!
I dag er formen stigende :D Hehe.
Og et pluss på toppen av kaka er at jeg vant 1000kr på nabolaget, det var moro :D
Ellers så skal kvelden gå med til litt pakking siden jeg å sønnen skal på overnatting til mamma i morgen og bare kose oss. Forlater gubbe, hund og hus et par dager Hehe. Hva skal dere i helgen?

Back
Topp