Heldigvis gikk det fint hos tannlegen. Jeg er IKKE glad i tannleger, så glad for at det ikke var noe. Han tok forresten ikke bilder siden jeg var gravid og alt så ok ut. Jeg sliter litt med tannkjøtt som blør nå de siste ukene, så han tipset om noen "gummitannpirkere" å bruke i stedenfor tanntråd. Så da kan jeg jo teste de. Har lest det er helt vanlig å blø i tannkjøttet når man er gravid. Har noe med skjøre slimhinner å gjøre der også.
Ellers så går det ok med mannen. Han kom hjem kl 21 på lørdagskvelden, og ny tur med ambulanse til sykehuset kl 8 på søndag, nye sprøyter og piller med hjem. Virket bedre i går kveld, eller altså håndterbar smerte. Og i dag tidlig våknet jeg ikke til at han jamret seg, men vekkerklokke for å ta nye piller i tide. Så da håper vi det verste er over. Guttungen fikk bli en ekstra dag hos besteforeldrene, veldig taknemlig for det. Men gleder meg til å hente han i kveld <3
Føler det var nok stress den helgen her! Det skulle liksom være en rolig, koselig helg. Ja, ja, vi får kose oss senere.