Høstbarnet
Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Hei jeg er 30 og venter mitt 2 barn.Har ei kjempe fin jente fra før på 3 . Er i fra Ålesunds området og jobber som frisør. Vært samboer i 5 år med en hærlig mann. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud jeg ønsker meg høner i hagen! Men mannen sier at den eneste høna han stoler på er min..Jeg er 33, snart 34år. Dette er mitt andre barn, har fra før ei jente på 4. Jobber med næringsmiddelproduksjon. Har vært sammen med mannen min, som er 36 år, i snart 10 år, vært gift i litt over 4. Vi bor i en stor enebolig, og har leieboere. I hagen går det 12 høner![]()
Å herregud jeg ønsker meg høner i hagen! Men mannen sier at den eneste høna han stoler på er min..![]()
Hvem tar seg av hønene om sommeren dersom dere skal reise bort i la oss si 3-4 uker?Haha [emoji23] høner er kjempehyggelige, og så slipper du å kjøpe egg [emoji6] anbefales! [emoji4]
Hvem tar seg av hønene om sommeren dersom dere skal reise bort i la oss si 3-4 uker?