Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Jeg vurderer selv å søke vernepleier utdanningen til høsten. Hvordan har du tenkt til å kombinere siste del av svangerskapet, fødsel, og til slutt permisjonstiden med skolen?Jeg fyller 21 om en uke, og min forlovede er 23 år. Vi venter vårt første barnVi har vært sammen i snart 4 år, og har vært forlovet siden januar i år. Ellers har vi en liten hund og en katt, og er for tiden på flyttefot. Forloveden er utdannet musikklærer og selv skal jeg begynne sykepleierutdanningen til høsten. Målet er å bli utdannet helsesøster. På fritiden er jeg veldig glad i å skrive og å sy, og har nylig blitt publisert med en novelle i en antologi.
Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, det spørs jo litt på hvor bra jeg føler meg mot slutten av svangerskapet. Jeg tenker at det blir mye lesing på egenhånd mens babyen sover, så ser jeg hvordan det gårHei. Jeg vurderer selv å søke vernepleier utdanningen til høsten. Hvordan har du tenkt til å kombinere siste del av svangerskapet, fødsel, og til slutt permisjonstiden med skolen?
Ok. Takk for svar! Blir nok til at jeg søker, og så får jeg se det ann litt mer til høsten igjen.Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, det spørs jo litt på hvor bra jeg føler meg mot slutten av svangerskapet. Jeg tenker at det blir mye lesing på egenhånd mens babyen sover, så ser jeg hvordan det gårJeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda, så jeg tenkte å snakke med rådgiver eller lignende når jeg begynner der. Men jeg tenker at jeg tar skolen litt i mitt eget tempo, og ser hvor mye jeg orker. Det jeg håper på, er å kunne ta ut permisjon uten at det går utover stipend, så lese mye på egenhånd og likevel få gå opp til eksamen til slutt. Men som sagt, så vet jeg ikke helt hva som er vanlig å gjøre i en slik situasjon, eller hvordan man skal gå fram.
vi gleder oss masse