Hvem er Novemberdamene?

opp
 
Jobber i Tine, er utdannet næringsmiddelteknolog [emoji4] Hvor har du jobbet før da? [emoji4]

Får ikke opp notifications på mobilen og bruker bare den så dette blir tidenes seneste svar[emoji38].

Jeg jobbet på Hansa som næringsmiddel operatør. Næringsmiddelteknolog, er det utdannelse mattekniker? Har fått skoleplass med nettstudie, men samlinger i Fredrikstad fra neste år. Litt usikker på om jeg skal slå an, i permisjon og med to barn til[emoji38].
 
Får ikke opp notifications på mobilen og bruker bare den så dette blir tidenes seneste svar[emoji38].

Jeg jobbet på Hansa som næringsmiddel operatør. Næringsmiddelteknolog, er det utdannelse mattekniker? Har fått skoleplass med nettstudie, men samlinger i Fredrikstad fra neste år. Litt usikker på om jeg skal slå an, i permisjon og med to barn til[emoji38].
Hehe, går helt fint :)

Ja det skiftet navn til matteknologi året etter jeg var ferdig. Er en 3-årig bachelor på HiST.

Går jo ann å prøve? Hvis du ser det ikke går så må det være lov å revurdere :)
 
Hehe, går helt fint :)

Ja det skiftet navn til matteknologi året etter jeg var ferdig. Er en 3-årig bachelor på HiST.

Går jo ann å prøve? Hvis du ser det ikke går så må det være lov å revurdere :)

Ja sant det![emoji56] men jeg liker å fullføre det jeg begynner på. Noe annet føles som ett nederlag[emoji38]. Men jeg skal nok uansett ta utdannelsen, men mulig det blir om noen år[emoji56].
 
Ja sant det![emoji56] men jeg liker å fullføre det jeg begynner på. Noe annet føles som ett nederlag[emoji38]. Men jeg skal nok uansett ta utdannelsen, men mulig det blir om noen år[emoji56].
Var et ganske heavy studie på fulltid, regner med det er ikke lettere på deltid ;-) men veldig gøy da!!
 
Var et ganske heavy studie på fulltid, regner med det er ikke lettere på deltid ;-) men veldig gøy da!!

Ja det tror jeg på at det var[emoji56]. Men også mye lettere å studere noe som interesserer. Det går over 4 år på nett, med 6 samlinger i året. Og fra Bergen til Fredrikstad er det er melkerute uten like[emoji38]
 
Venter vårt 3. barn (termin i går) så er inne i den verste venteperioden... godt gift med mannen i mitt liv, han er kaptein på ei bilferge. Jeg lærer på en barneskole. Vi har to nydelige barn fra før en gutt på snart 9 og ei jente på 7 begge gleder seg til å bli storesøsken [emoji3] har rukket å bli 31 år, bor i en enebolig og kjører rundt i en Toyota prius +
 
Back
Topp