Hvem er Novemberdamene?

Hei. Jeg er 23 år fra Drøbak. Dette blir mitt første barn etter vi har prøvd i 4 år[emoji173]️ min samboer er elektriker og jobber i HV etter Afghanistan tjeneste og er 28 år. Vi bor sammen på ett lite småbruk. Vi har også en liten katt på 4 år. Jeg har vært hjemmeværende i 3 år pga endometriose og gastroparese. Vi gleder oss veldig til og bli foreldre [emoji173]️
 
Jeg og samboer er 23 år [emoji4] venter vårt første barn i November. Gleder oss kjempemasse!! Bor på gård med mange forskjellige dyr [emoji4]
 
Jeg er 33, snart 34år. Dette er mitt andre barn, har fra før ei jente på 4. Jobber med næringsmiddelproduksjon. Har vært sammen med mannen min, som er 36 år, i snart 10 år, vært gift i litt over 4. Vi bor i en stor enebolig, og har leieboere. I hagen går det 12 høner :)

Ble nysgjerrig på hva bedrift du jobber på :) om du vil dele det da ;-) Jeg har fagbrev som næringsmiddel operatør, men har ikke jobbet med det på 5 år. Er ikke ofte jeg hører om andre i samme yrke (utenom de jeg kjenner fra min tid i bransjen ;-) ) hilsen nysgjerrigper fra Bergen :)
 
Oi, så "ordentlige" dere alle er [emoji23] godt å se at de aller fleste har livet litt mer på stell en meg. Ikke planlagt graviditet. Jeg er 27, kjæresten min er ett år yngre og fra et annet land, og jeg bor i Hellas . Vi er altså ikke samboere ennå, (vet ikke hvor vi skal bo heller[emoji85]) er ganske ferske kjærester (kjent hverandre 1 år bare).. Han er superpositiv til alt og gleder seg enda mer enn meg. Jeg er veldig redd og dette passer ikke inn i min hverdag som kontrollfreak og planlegger ;)

Alt ordner seg :) det må det bare! ;-) gratulerer og lykke til med planlegging av både det ene og det andre ;-)
 
Så kjekt å lese om alle sammen :)
Jeg er 27 år, og bor i Bergen med min samboer på 36 og våre to gutter på 3 og 1 år. Denne lille spiren er resultatet av barnefri og noe godt i glasset :p En uventet overraskelse som sakte men sikkert utvikler seg til ren glede :) Vi er spent, glad og veldig sikker på at det neste året vil bli bra hektisk :p
 
Kanskje skrive litt jeg også:)

29år med en mann som er 8år eldre. Har vært sammen i 14 år i høst,men bare vært gift i 3år:) Venter vår første barn,men vært gravid en gang før da jeg var 19-åring,men da var vi ikke klar for det.
Bor i et lite rekkehus og trives med det:) (Men kunne godt vært litt større)

Har to hunder som er veldig sære,så blir spennede å se hvordan de tar familieforøkelsen:p Det blir også spennende å se hvordan jeg takler to hunder og en baby når jeg er hjemme alene,da vi ikke har hage å slippe hundene ut i når de må på do,så jeg må fysisk gå tur med de hver gang:dead:
 
Hei :) Jeg er 28 år og forloveden er 31. Vi har vært lykkelige sammen i snart to år. Bor på vestlandet og begge er i full jobb. Nylig kjøpt oss hus og stasjonsvogna er allerede på plass ;) Dette blir vårt første barn og vi ser veldig frem til slutten av november :) Gleder meg til å følge gruppa de neste månedene :)
 
Ble nysgjerrig på hva bedrift du jobber på :) om du vil dele det da ;-) Jeg har fagbrev som næringsmiddel operatør, men har ikke jobbet med det på 5 år. Er ikke ofte jeg hører om andre i samme yrke (utenom de jeg kjenner fra min tid i bransjen ;-) ) hilsen nysgjerrigper fra Bergen :)

Jobber i Tine, er utdannet næringsmiddelteknolog [emoji4] Hvor har du jobbet før da? [emoji4]
 
Eg er 24 år, min samboer er 28 år. Vi har vært i sammen i snart seks år[emoji4] Har en hund sammen som snart er 2,5 år. Eier leilighet i Bergen, en vakker dag eier vi kanskje et hus[emoji4] min samboer jobber som lærer, eg er snart ferdig med en mastergrad. Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss veldig![emoji1]
 
Jeg har blitt 36, sambo blir 33. Han har en datter på snart 6 fra før og jeg en datter på snart 7 fra før. Vært sammen i 2,5 år. Bor i Østfold. Jobber som helsesekretær. Han som energimontør (klatrer i lyktestolper etc :p) Hadde en pusekatt på 7 år, men hun forsvant for 2 mnd siden :( savner henne... var lille babyen min det og.
 
Opp
 
Kjem frå møre og romsdal, 28 år. Samboer er 34. Gravid med førstemann [emoji4] Jobber på sjukehus [emoji106] driver å bygger oss hus som vil være klart før barnet kjem [emoji4]
 
30 år, bor i Stavanger sammen med en herlig mann på samme alder, akkurat flyttet fra leilighet til et lite hus :) Flyttingen har tatt på for bekkenet, men veldig gøy! Vi har vært sammen totalt 6 år og gift i 1 år. Begge jobber fullt og liker å holde kroppen i bevegelse med tur/trening. Blitt litt lite for meg i graviditeten foreløpig, men håper på bedring i andre trimester.

Veldig klare for en liten en nå, hadde egentlig termin i midten av mai med en liten gutt men han døde i magen min i slutten av uke 15 :Heartpink Lille engelen vår er med oss og passer på lillebror/søster som nå har flyttet inn i mageboligen!

Ser frem til november og har store håp om at det skal gå bra denne gangen :love7 11 uker i dag!
 
28 år:) bor i rogaland. Sykepleier. Venter vårt 3. Barn. Forlovet.
 
Samboer, 1 barn fra før på 2 i august. Jobber som sykepleier, hovedsakelig natt på sykehus. Bor i rekkehus. Har en katt. Er 26, samboer 30. Ivf Frysforsøk ;-)
 
Jeg er 31( blir 32 i november),gift med en på 30år( han blir 31 i sommer). Vi har 3 jenter sammen på 10,8 og 5 år,så nå venter vi nr 4. Han jobber som ambulansearbeider og jeg som barne og ungdomsarbeider. Kommer fra Møre og Romsdal, her eier vi hus, har bil,hund og katt.:)
 
Jeg blir 30 på sensommeren og er lærer, samboeren min er nylig fylt 31 og driver med salg. Vi har vært sammen i 4 år, kjøpte drømmeboligen for 2 år siden, venter på Passaten som skal komme om 3 uker, og gleder oss vanvittig til å bli en familie på 3❤️
 
Jeg er 36 og mannen er 41, vi giftet oss i fjor sommer. Jeg er ingeniør og mannen jobber i forsvaret. Mannen har en datter på 14 år, hun bor hos oss 50%. Hun gleder seg heldigvis kjempemasse til å endelig bli storesøster [emoji173]️ Ellers så har vi også en pus, spørs om han gleder seg like mye. Vi begynte å prøve på baby for to år siden og IVF ble løsningen for oss.
 
Jeg er 26, sambo 32 - vært sammen i 7 år, bor i rekkehus og har en liten hund og katt. Venter vårt første barn sammen, etter en del runder med ivf er vi endelig "langt på vei" og har troa på at dette skal gå helt til mål. Gleder oss veldig til å bli 3 :Heartred
 
Først Barnet :)
Jeg er Utdannet kokk,han er annleggsarbeider.
Bor i hus med Hunden og katten vår Ailo og Tussi.
 
Back
Topp