Hvem er Novemberdamene?

Jeg er 21 og dette blir vårt første barn [emoji5] samboer er 22 og vi har vært sammen i 5 år. Vi har en hund sammen og bor i en stor leilighet på Vestlandet. Jobber på kafé og mannen er tømrer.

Jeg er 28år og samboer 33år. Vi bor i en koselig enebolig med stor hage, og vi venter vårt første barn. Jeg jobber på barneskolen og samboer er siviløkonom. På fritiden er vi glad i å dra på turer.

Last edited:
Jeg fyller 21 om en uke, og min forlovede er 23 år. Vi venter vårt første barn :) Vi har vært sammen i snart 4 år, og har vært forlovet siden januar i år. Ellers har vi en liten hund og en katt, og er for tiden på flyttefot. Forloveden er utdannet musikklærer og selv skal jeg begynne sykepleierutdanningen til høsten. Målet er å bli utdannet helsesøster. På fritiden er jeg veldig glad i å skrive og å sy, og har nylig blitt publisert med en novelle i en antologi.

Jeg fyller 21 om en uke, og min forlovede er 23 år. Vi venter vårt første barn :) Vi har vært sammen i snart 4 år, og har vært forlovet siden januar i år. Ellers har vi en liten hund og en katt, og er for tiden på flyttefot. Forloveden er utdannet musikklærer og selv skal jeg begynne sykepleierutdanningen til høsten. Målet er å bli utdannet helsesøster. På fritiden er jeg veldig glad i å skrive og å sy, og har nylig blitt publisert med en novelle i en antologi.
Hei. Jeg vurderer selv å søke vernepleier utdanningen til høsten. Hvordan har du tenkt til å kombinere siste del av svangerskapet, fødsel, og til slutt permisjonstiden med skolen?

Hei. Jeg vurderer selv å søke vernepleier utdanningen til høsten. Hvordan har du tenkt til å kombinere siste del av svangerskapet, fødsel, og til slutt permisjonstiden med skolen?
Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, det spørs jo litt på hvor bra jeg føler meg mot slutten av svangerskapet. Jeg tenker at det blir mye lesing på egenhånd mens babyen sover, så ser jeg hvordan det går :) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda, så jeg tenkte å snakke med rådgiver eller lignende når jeg begynner der. Men jeg tenker at jeg tar skolen litt i mitt eget tempo, og ser hvor mye jeg orker. Det jeg håper på, er å kunne ta ut permisjon uten at det går utover stipend, så lese mye på egenhånd og likevel få gå opp til eksamen til slutt. Men som sagt, så vet jeg ikke helt hva som er vanlig å gjøre i en slik situasjon, eller hvordan man skal gå fram.

Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, det spørs jo litt på hvor bra jeg føler meg mot slutten av svangerskapet. Jeg tenker at det blir mye lesing på egenhånd mens babyen sover, så ser jeg hvordan det går :) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda, så jeg tenkte å snakke med rådgiver eller lignende når jeg begynner der. Men jeg tenker at jeg tar skolen litt i mitt eget tempo, og ser hvor mye jeg orker. Det jeg håper på, er å kunne ta ut permisjon uten at det går utover stipend, så lese mye på egenhånd og likevel få gå opp til eksamen til slutt. Men som sagt, så vet jeg ikke helt hva som er vanlig å gjøre i en slik situasjon, eller hvordan man skal gå fram.
Ok. Takk for svar! Blir nok til at jeg søker, og så får jeg se det ann litt mer til høsten igjen.

Oi, så "ordentlige" dere alle er [emoji23] godt å se at de aller fleste har livet litt mer på stell en meg. Ikke planlagt graviditet. Jeg er 27, kjæresten min er ett år yngre og fra et annet land, og jeg bor i Hellas . Vi er altså ikke samboere ennå, (vet ikke hvor vi skal bo heller[emoji85]) er ganske ferske kjærester (kjent hverandre 1 år bare).. Han er superpositiv til alt og gleder seg enda mer enn meg. Jeg er veldig redd og dette passer ikke inn i min hverdag som kontrollfreak og planlegger ;)

Hei alle sammen[emoji4]

Jente/dame 32 år.

Vi venter vårt 3 barn.
Jobber i dagligvare butikk.
Jeg og barnefar har vært sammen og bodd sammen i snart 12 år[emoji4]

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere[emoji4]

Jeg er 32 og samboer er 33. Vi har vært sammen i 4 år, akkurat kjøpt hus sammen [emoji4] Vi har en liten hund og bor på vestlandet. Jeg har en gutt på 7 år fra tidligere. Jeg jobber i butikk og han jobber i olja.

2e år gammel fra Bergen. Dette blir vårt andre barn og vi gleder og veldig mye til lillebror/lillesøster kommer. Samboer blir 24, vi har ikke vært sammen så lenge siden januar 2015, ble gravid med først mnd etter. Vi leier hus sammen [emoji5] Vi har en katt. Hobby er å strikke [emoji173]

Heisann [emoji4]
Var så spennende å lese denne tråden, så får vel "introdusere" meg her..

Blir straks 31, forlovet med drømmemannen som er 2 år yngre. Vi har vært sammen i straks 8 år (tia flyr i godt lag[emoji173]). Vi har en gutt sammen på 1.5 år. Har eget hus (Trøndelag), men skal snart i gang med å bygge drømmehuset. Har også stasjonsvogn, el-bil, stakittgjerde, hund og vi er begge i 100% jobb. Denne graviditeten var ikke planlagt i det hele tatt - men vi gleder oss begge to til å forhåpentligvis bli en familie på 5 før jul [emoji4][emoji173]

Hei [emoji4] jeg er snart 28, dette er vår første! Gleder oss masse. Forloveden er like gammel, og vi gifter oss sommeren 2018 [emoji183]
Liker håndarbeid og trening.

Last edited:
28 år, telemark, hus og bil. Første barn :D

Jeg er 32 år, mannen min er 34. Vi har vært sammen i syv år. Vi har ei jente på 3 år fra før og gleder oss veldig til familien blir komplett [emoji173] Vi er på leit etter det perfekte rekkehus, vi trenger litt mer tumleplass nå som vi blir fire!

Jeg er 24 år og samboeren min 25. Vi har vært sammen i ca. 5 år og venter nå vårt første barn. Bor i enebolig sammen med 2 katter :)

Hei! Så kjekt å møte dere alle. Vestlending her, ei lita frå før og i haust fant me drømmehuset! Me har også katt. Eg er dessverre utan jobb etter eindel helseplager, men syns det har vore givande å vere heime etter fekk barn. Det har blitt mitt nye forskningsprosjekt, lest mykje[emoji16] Snakkast!

Jeg er 31, og mannen min 34. Vi har 2 troll fra før, ei på 5 og en som fyller 2 i juli. Bor rett utenfor Hamar. Jobber i dag som rådgiver innen forsikringsbransjen, mannen jobber som prosjektleder innen AV og IT. Vi venter da en liten overraskelse mot slutten av november

Jeg er en 25 år gammel jente fra Sørlandet :) jobber som hudterapeut, men har både helsefagarbeider utdanning og cidesco hudpleie utdanning :) Mannen er elektrikker :)

Vi har vært sammen i 2 år og 4 mnd - men kjent hverandre i ca 4 år nå, gode venner før vi ble kjærester :D

Vi kjøpte hus i fjor og har en Audi a3 + to små rampe katter :)

Vi venter første :Heartred vi gleder oss masse :D

Så hyggelig å lese innleggene :) Jeg er 36 og jobber innen privat næringsliv og er gift med en på 41. Vi bor på østlandet i enebolig. Vi venter vårt første barn sammen og har mine og dine barn på 17,14 og 7 fra før. Det er 7 år siden jeg var gravid sist og koser meg stort med å være gravid. <3 :):wav

Back
Topp