Hvem er Novemberdamene?

Hei jeg er 30 og venter mitt 2 barn.Har ei kjempe fin jente fra før på 3 . Er i fra Ålesunds området og jobber som frisør. Vært samboer i 5 år med en hærlig mann. ❤

Jente på 22[emoji1366] går i vikariat på et sykehjem, samboer på 24, vi venter vårt første barn[emoji173]️ Vi bor på gard og har en hund, en katt og en hest!

Last edited:
Jeg blir 29 i år. Er utvandret Trønder og bor i Lofoten . Her trives vi godt og har en jobb jeg elsker .
Har 3 barn fra før av, så dette blir 4 .
Har en gutt på 7,5 ei jente på 4 og en gutt som bli 2 år i april .
Så blir artig å se hva som skjuler seg i magen .
Kanskje vi lar være å vite kjønn denne gangen . Visste med de 3 andre .

Jeg er 25 år og student på 4. året.
Dette er mitt andre svangerskap, og har ei lita tulle på 14 mnd fra før =)
Har verdens beste samboer som jeg har vært sammen med i 3,5 år =)

Er straks 32 år gift og gravid med førstemann for femte gang. Mannen er 42 og vi har vært sammen siden 2008. Bor for tia på sunnmøre,men kommer fra østlandet. Jeg jobber i butikk og han er stilasarbeider. Har en katt.

Jeg er gravid for andre gang, men (forhåpentligvis) mitt første barn, hvis spiren holder seg fast:) Jeg jobber på sykehjem og som personlig assistent hjemme hos pasienter. Jeg er samboer med verdens flotteste mann, det har vi vært i snart 2 år. Han bygget hus før vi ble sammen, og her bor vi nå. Vi bor her sammen med en liten hund og en katt, og håper snart det kommer en liten baby også.. :) 5+4 i dag i følge legen!

Hei!
Får vel si noen ord om meg også.
Er snart 28, vært sammen med mannen min i snart 8 år og gift i 1 1/2. Vi har en gutt på 3 år sammen, eier hus, hund og stasjonsvogn [emoji5] har ønsket oss nr 2 en stund nå, så håper det går bra denne gangen også [emoji173]

Hei [emoji4]

Jeg er 24 år og mannen min er 28. Vi har vært sammen siden 2010. 13 august 2016 giftet vi oss, og nå venter vi vårt første barn <3
Jeg jobber i barnehage, mens han skrur på biler.
1 juni flytter vi inn i et stort og flott hus [emoji173] Vi bor i hus nå også, men ligger så avsides så nå skal vi flytte inn i byen.
Er 7+3 uker på vei i dag!

Jeg er 27 år og bor i Østfold med kjæresten min på 31. Vi har prøvd å få barn i tre år, og gikk i høst gjennom en MA. Vanskelig å være like positiv nå, men vi prøver :) vi er gravide med IVF. Vi bor i hus med hund og jobber begge som pedagoger.

Dame på 24 år, samboer på 30 og har en sønn på 3 år fra før :) Vi har vært sammen i 7 år. Eier en leilighet i Bodø men krysser fingrene for ett hus før lille kommer :)

Kan vel legge inn en liten presentasjon her også [emoji4]

Jeg er 36 år (37 før termin). Bor i Romsdal med samboer som er 47 (48 før termin).
Vi har ei jente sammen, som fylte 2 år den 19. mars.
Han har 3 barn fra før, og de to eldste blir begge pappa i sommer.
Så vårt lille frø er allerede tante/onkel når det blir født.
Driver å planlegger flytting til min hjemplass. Venter på svar ang hus.
Bor i hus og har en katt.

Jeg er 27 mannen er 28, vi er gift og har ett barn, bor på sørlandet.

Last edited:
Jeg er 33, snart 34år. Dette er mitt andre barn, har fra før ei jente på 4. Jobber med næringsmiddelproduksjon. Har vært sammen med mannen min, som er 36 år, i snart 10 år, vært gift i litt over 4. Vi bor i en stor enebolig, og har leieboere. I hagen går det 12 høner :)

Jeg er 33, snart 34år. Dette er mitt andre barn, har fra før ei jente på 4. Jobber med næringsmiddelproduksjon. Har vært sammen med mannen min, som er 36 år, i snart 10 år, vært gift i litt over 4. Vi bor i en stor enebolig, og har leieboere. I hagen går det 12 høner :)
Å herregud jeg ønsker meg høner i hagen! Men mannen sier at den eneste høna han stoler på er min.. :(

Litt om meg Jeg er 27 år, har 1 sønn på 3 år som bor hos meg fast, og samboer har en datter på 3 år som vi har annenhver uke, nå venter vi ett felles barn☺️ Så her blir det mine, dine og våre Bor for tiden i et rekkehus, men jakten på enebolig starter i 2018! Spennende tider vi har i vente alle sammen

Å herregud jeg ønsker meg høner i hagen! Men mannen sier at den eneste høna han stoler på er min.. :(

Haha [emoji23] høner er kjempehyggelige, og så slipper du å kjøpe egg [emoji6] anbefales! [emoji4]

Haha [emoji23] høner er kjempehyggelige, og så slipper du å kjøpe egg [emoji6] anbefales! [emoji4]
Hvem tar seg av hønene om sommeren dersom dere skal reise bort i la oss si 3-4 uker?

Hvem tar seg av hønene om sommeren dersom dere skal reise bort i la oss si 3-4 uker?

Svigers er som regel hjemme hele sommeren, eller så spør vi besteforeldrene til mannen. De syns slikt er kjekt [emoji4] ellers klarer de seg et par dager uten tilsyn så lenge de har mat og vann [emoji4]

Jeg er 24 år og samboer er 23, vi leier dessverre og den store drømmen er eget hus.
Vi har en liten hund og to hester, har vært sammen i 5 år til sommeren og dette blir vårt første barn.
Samboer jobber som taktekker mens jeg er midt i avklaring på grunn av revmatisk sykdom.

Back
Topp