Hvem er Novemberdamene?

Hei jeg er 30 og venter mitt 2 barn.Har ei kjempe fin jente fra før på 3 . Er i fra Ålesunds området og jobber som frisør. Vært samboer i 5 år med en hærlig mann. ❤

Jente på 22[emoji1366] går i vikariat på et sykehjem, samboer på 24, vi venter vårt første barn[emoji173]️ Vi bor på gard og har en hund, en katt og en hest!

Last edited:
Jeg blir 29 i år. Er utvandret Trønder og bor i Lofoten . Her trives vi godt og har en jobb jeg elsker .
Har 3 barn fra før av, så dette blir 4 .
Har en gutt på 7,5 ei jente på 4 og en gutt som bli 2 år i april .
Så blir artig å se hva som skjuler seg i magen .
Kanskje vi lar være å vite kjønn denne gangen . Visste med de 3 andre .

Jeg er 25 år og student på 4. året.
Dette er mitt andre svangerskap, og har ei lita tulle på 14 mnd fra før =)
Har verdens beste samboer som jeg har vært sammen med i 3,5 år =)

Er straks 32 år gift og gravid med førstemann for femte gang. Mannen er 42 og vi har vært sammen siden 2008. Bor for tia på sunnmøre,men kommer fra østlandet. Jeg jobber i butikk og han er stilasarbeider. Har en katt.

Jeg er gravid for andre gang, men (forhåpentligvis) mitt første barn, hvis spiren holder seg fast:) Jeg jobber på sykehjem og som personlig assistent hjemme hos pasienter. Jeg er samboer med verdens flotteste mann, det har vi vært i snart 2 år. Han bygget hus før vi ble sammen, og her bor vi nå. Vi bor her sammen med en liten hund og en katt, og håper snart det kommer en liten baby også.. :) 5+4 i dag i følge legen!

Hei!
Får vel si noen ord om meg også.
Er snart 28, vært sammen med mannen min i snart 8 år og gift i 1 1/2. Vi har en gutt på 3 år sammen, eier hus, hund og stasjonsvogn [emoji5] har ønsket oss nr 2 en stund nå, så håper det går bra denne gangen også [emoji173]

Hei [emoji4]

Jeg er 24 år og mannen min er 28. Vi har vært sammen siden 2010. 13 august 2016 giftet vi oss, og nå venter vi vårt første barn <3
Jeg jobber i barnehage, mens han skrur på biler.