♫ Skravletråd Mars ♫

Usj nei. Hu sa jeg skulle teste de ut i 3 mnd. Funka de ikke så kutta jeg de. Mamma hadde gått på se og hu sa jeg måtte kutte ned. Ikke bare slutte. Kunne visst bli masse bivirkninger da [emoji85]
Ta ei uke om gangen tenker jeg :)

Er så mye piller. Litt lei av alt jeg må ta. Er ikke glad i å ha så mye [emoji87]
Skjønner deg veldig godt.
Er det sarotex du har fått? (trenger ikke svare om du ikke vil ;) )

God morgen :)

Ser ut til å bli en grei dag her. Litt trøtt og sliten, men kan kun skylde på meg der. Kanskje prøve komme meg i seng før 22 i dag gitt [emoji23]

Stemt på korpset er gjort også.

Ha en fin dag alle sammen og til dere i konkurranse. Good luck! [emoji1]
God morgen
Ha en fin dag

Ja, den kommer når den kommer.

Tilnød er det mulig jeg hører om hun får begynne i andre, men egentlig tenker jeg tredje er helt fint.

Først komme igang med skolen og lekser og sånn.

Høres fornuftig ut[emoji4]

Her også. Legger den bort når vi spiser og finner på ting sammen. Men stikker de å leker. Da kikker jeg raskt gjennom [emoji14]
Ja altså, hvis de ikke følger med på meg da bruker jeg gjerne tlf raskt :p Men er vi ute eller på langtur prøver jeg å la den ligge helt, til de er sovnet. Hehe

Ja det er den [emoji14]
Den har jeg også gått på. Fungerte ikke for migrenen, men litt på muskelsmertene (fibromyalgi).
Fikk også beskjed om å trappe rolig ned, før jeg kutta den ut.

Også var det så kjempe koselig bivirkning på den med at jeg nærmest gikk opp 2 kg bare av å se på en sjokolade :P

Back
Topp