Søskenbarna hans hadde bursdags feiringsmåen har bursdag i januar
![]()
Hurra for søskenbarna da![emoji2][emoji322]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søskenbarna hans hadde bursdags feiringsmåen har bursdag i januar
![]()
Ja de var happy;P Bare at L er der var vist nok, han er gullgutten dems;PHurra for søskenbarna da![emoji2][emoji322]
Nei 89 kr er jo ikke så mye, så går helt greit. Men vi har viaplay og netflix og, så blir jo litt på en mndSkjønner problemstillingen[emoji23] men 89kr mnd er ikke så verst det da.
Så på supergirl jeg også. Kanskje jeg må begynne å se den i morgen, mens mannen er på trening[emoji6]
Her også. Legger den bort når vi spiser og finner på ting sammen. Men stikker de å leker. Da kikker jeg raskt gjennom [emoji14]Hahaha. Du har helt rett. Huff, jeg er like gale såomeldste med skal bare. Bra jeg stort sett bare bruker tlf når de sover eller er opptatt med andre ting, ellers hadde det vært en stor fare for at det var meg de hadde det fra, og det går jo ikke. Så nå skal jeg slutte med skal bare å prøve og faktisk komme meg i seng. Kanskje
![]()
Tusen takk. Sovna ganske kjapt. Tross for snorkinga ved min side [emoji14] Men kunne tenkt meg å sovet en time til gitt.God natt, og sov godtHa en fin dag på jobb i morgen.
Ja! Veldig. Kjenner det godt i kropp og hode etterpå. Tross for fin arbeidstid. Så bra jeg får jobbe meg litt opp daGodt du er bedre[emoji1360]
Nydelig arbeidstid, og sikkert helt perfekt nå i oppstarten![]()
Her er det masse plass og hjerteromEr det plass til en sjel til her inne?er det noen natteravner som er våkne?
![]()
JaaaaEr det plass til en sjel til her inne?er det noen natteravner som er våkne?
![]()
Urk.. våknet til snø. Ikke helt planen for dagen..
Snø hos oss også. Så den vår dagen kan de ta seg en boller forFacebook påstår sette er den første vårdagen. Eller i alle fall vårjevndøgn.
Det går mot vår. Med visse tilbakeslag, her og der...
Haha. Er det som er ulempen med å se sammen. En får jo aldri settNei 89 kr er jo ikke så mye, så går helt greit. Men vi har viaplay og netflix og, så blir jo litt på en mndJeg skulle ha det å se når min er på trening, men så ville han se det og.. Så nå har vi aldri tid, ser det snart i skjul
![]()
Det skjønner jeg godt.Ja! Veldig. Kjenner det godt i kropp og hode etterpå. Tross for fin arbeidstid. Så bra jeg får jobbe meg litt opp da![]()
JaDet skjønner jeg godt.
Det er migrene du sliter mye med sant?
Her pissregner det, så snøen som kom i helga forsvinnerSnø hos oss også. Så den vår dagen kan de ta seg en boller for![]()
Var veldig slitsomt. Har ikke vært på byn på 3-4 år ihvertfall så merkes på kroppen [emoji14]Bytur er slitsomt[emoji1]
Men veldig gøy da!
Så irriterende. Skjønner godt du ønsker å slutte når de egentlig ikke virker.JaOg er ikke migrenen der, kan man alltids si jeg har hodepine ganske store deler av dagen uansett. Gått tabletter mot det, men ser ikke ut som de fungeree heller. Så tenker slutt med de. Eller trappe de ned. For de gjør meg også fryktelig tørr i munnen. Så kan ikke sove med åpen munn lengre heller. Og det er jo kult når man er tett i nesa [emoji23]
Usj nei. Hu sa jeg skulle teste de ut i 3 mnd. Funka de ikke så kutta jeg de. Mamma hadde gått på se og hu sa jeg måtte kutte ned. Ikke bare slutte. Kunne visst bli masse bivirkninger da [emoji85]Så irriterende. Skjønner godt du ønsker å slutte når de egentlig ikke virker.