♫ Skravletråd Mars ♫

Nei. Nå er det natta på meg og.
Sove godt alle sammen.

Og til dere som skal starte å konkurrere i morgen. Lykke til:)

Da starter konkurransen i morgen tidlig. Så da forsvinner man for en uke:p må huske på å lade mobilen vær gang jeg legger den ned :))
Hehe, nå har jeg gått gjennom alle gruppene og lagt ut oppdatert info til alle. Også har jeg snoket litt rundt. Det ser ut som de aller fleste gruppene er rimelig "kampklare" nå :) Tror dette kan bli gøy!

Og i tillegg er det en fotokonkurranse for prøvergruppen i uken som kommer :)

Hehe, nå har jeg gått gjennom alle gruppene og lagt ut oppdatert info til alle. Også har jeg snoket litt rundt. Det ser ut som de aller fleste gruppene er rimelig "kampklare" nå :) Tror dette kan bli gøy!

Jeg fant den ikke på mitt forum? Mulig jeg bare er trøtt...

Digger det at du har fått til en en konkurranse der, på prøvegruppa. særlig fotokonkurranse;P Blir gøy ås ehva som kommer der;P

Jeg og. Vår er den beste årstiden :) Har ikke så mye snø vi heller, så var gøy med en dag i snøen i dag. Men så har vi ikke så mye sol heller, mest regn:p

Regn er kjedelig da..,[emoji20]
Jaggu har vi et land med mye forskjellig vær[emoji12]

Back
Topp