Man slipper hvertfall å bekymre seg for å sove bort dagen [emoji14]Det er yngstemor her i huset også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man slipper hvertfall å bekymre seg for å sove bort dagen [emoji14]Det er yngstemor her i huset også
Blir vel viking og kavat kan jeg tenke meg etter å ha sett litt og tips herJeg sverger alltid til Viking[emoji2]
Kos deg på kino [emoji173]Må vel gå å sminke meg å gjøre meg klar snart
Hahaha, min yngste søster er en god del år yngre enn megNå følte jeg meg gammel altså [emoji14] Når jeg var lita var det VHS og discman som gjaldt [emoji23] Satt til og med løs i den 3 raden i bilen (hadde 7seter stasjonsvogn). Da bytta jeg og søskna mine på å sove der bak [emoji14]
Men min far er langtransportsjåfør. Så har vært med han store deler av livet og sommerferiene var det campingvogn og turer ned til Spania. Ble aldri bilsyk når det gjalt det da. Tror det var mer så ukjente veier og alt ble spennende da [emoji39]
Var jo opptil 3.5 døgn på landevei på vei ned til Spania [emoji14]
Så flinke vi er å huske [emoji1]
Ble sjokoladekake![]()
Ja, hun syntes det var kjempe gøy. Lillebroren var ikke like fornøydOgså er det veldig greit at det er snø i høyden, og ingenting her hos oss. For nå begynner jeg å bli klar for vår
![]()
God kveld
I dag har vi tatt det ganske rolig, en liten tur på ski, fått største klar til bursdag, levert og hente henne. Og spist McDonalds, for jeg orket ikke lage mat til bare meg og mannen
Du da, gjort noe gøy?
Jeg og. Vår er den beste årstidenLiker best bart selv...skikkelig klar for vår[emoji1]
Vi har sjelden snø da....kanskje et par dager i løpet av vinteren[emoji4]
Discman var kult ja, men ikke om man traff en hump i veien. Hakk i plata med en gang da jo [emoji23][emoji23]Hahaha, min yngste søster er en god del år yngre enn meg [emoji14] Når jeg var liten hadde jeg og discman. Haha. Var jo kjempe kult å ha den med seg på bil turHaha, ja bil sikkerheten var vel ikke like god da. Husker ofte satt 4 baki, og ingen hadde sete.
3,5 døgn i bil tror jeg aldri jeg hadde klart [emoji14] Uansett hva målet hadde vært. Ble bil syk kjempe fort uansett hvor vi skulle. Så har aldri fått dratt på camping ferie. Kanskje jeg må gjøre det nå.
Enkelte ganger ja [emoji39]DU er flink til å huske!![emoji1][emoji1]
Søskenbarna hans hadde bursdags feiringBursdag idag??[emoji2]
[emoji23][emoji23][emoji23] passer bra da [emoji14]Haha[emoji12] skal ikke se bortifra at jeg oppfører meg som en forvirret brunette[emoji23]
Hvet ikke hvor den kom fra. Men ute er den og hoven har fått grøt omslag. Så kommer det vet i morgen for å ta rønken.
Ja, den kommer når den kommer.Hennes tid kommer nok når hun blir gammel nok[emoji1]
Korpstur høres artig ut!
Ser ut som damen står på beinet. Men for rønke for sikkreskyldAu da!![emoji33] håper det løste seg!
Må vel gå å sminke meg å gjøre meg klar snart
Hahaha. Jeg fryser heller rumpa av meg enn å kjøre bil i en timeEldste blir bilsyk, og minste hater å sitte i ro
Så gleder meg til påske og over en time i bil
Og blir sikkert tissing bak en stein og
Hahaha