Ja, hun syntes det var kjempe gøy. Lillebroren var ikke like fornøydStas med snø og ski da![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun syntes det var kjempe gøy. Lillebroren var ikke like fornøydStas med snø og ski da![emoji2]
God kveldGod ettermiddag[emoji2]
Gjort idag?
Hahaha. Jeg fryser heller rumpa av meg enn å kjøre bil i en timeHaha. Å kjøre litt er greit. Men er så kjedelig å kle av alt for å tisse bak en stein i snøen. Fryse rumpa av seg [emoji23]
Løvenes konge og tom & Jerry kjeks mens jeg venter på at middagen skal bli klarsmåen spiser ikke middag og var så sulten når vi kom inn at han spiste mens jeg begynte på middagen så da er kjeks en fin ting å kose seg med
![]()
Du for gjøre detser allerde for meg en forvirra blondine
![]()
Da var barnefesten over og L har spist helt alene. Bløtkake var godt [emoji14]
Det aner meg at mellomste ikke heeeeelt vet hva korps er.
Hun var med og så på broren spille konsert på kulturskolen.
Og fastslo at hun vil ikke begynne i korps.
Så forteller vi nå eldstemann om korpsturen i sommer. (for vi fikk vite på fredag at aspirantene får være med og det er påmelding innen i morgen) de skal ikke så langt, men det blir nok gøy. (selv om han mente at man kan ikke overnatte på skoler. Skoler er man på om dagen)
Og nå vil hun begynne i korps.
Vel. Selv om vi skulle sneket henne inn to år før tiden, til høsten i første klasse heller enn på høsten i tredje) så får hun ikke være med på denne i sommer eller den til Danmark neste sommer...
Men ja, korps er også korpstur.
Da var kinobestilletter bestilt
Liker bilturer jeg da altså [emoji14] Men foretrekker langs veier med do og kafe eller noe slikt haha [emoji14]Hahaha. Jeg fryser heller rumpa av meg enn å kjøre bil i en time [emoji14] Eldste blir bilsyk, og minste hater å sitte i roSå gleder meg til påske og over en time i bil [emoji14] Og blir sikkert tissing bak en stein og
Hahaha
Absolutt. Men da må jeg vente enda lengre ! [emoji33][emoji23]
Fristende ja.
I alle fall om været blir bra ;-)
Så koselig! Speider er gøy![]()
På tur i skogen
Jeg noen ganger og mannen [emoji14] Jeg sitter ved minste, så hjelper hu litt. Bare passer på så hu ikke trekker unødig mye [emoji14] Hovedsaklig eldste som tapte og jeg. Mannen er litt mer heldig.
Eldste tapte derimot i svarte per da [emoji14]
Og fisken også [emoji23]
Vi er ganske glad i kortspill.
Nå er masterchef junior på da og minste tegner. Så avslapping![]()
Aldri likt bilturer sånn kjempe masse. Men alltid likt å stoppe å kjøpe noe godt på veien, det er et must når vi skal langt.Liker bilturer jeg da altså [emoji14] Men foretrekker langs veier med do og kafe eller noe slikt haha [emoji14]
Bilsyke er ikke å tulle med. Jeg blir enda bilsyk i en alder av 30 år. Jeg må sitte fremme, må se frem. Kan faktisk ikke hjelpe særlig med å se bak, lese noe eller sånt. Da må vindu opp i tilfelle [emoji23]
JaHaha, ja det må du jooo[emoji23]
Det var aldri jeg. Utrolig nok. Var med på alt jeg. Og mannen var med i noen mnd for å få tur til England visstnok [emoji23]Ja, jeg er strålende fornøyd med at han trives så godt[emoji2]
Var speider selv og har så mange gode minner![emoji2]
Ble det etter jul [emoji23] Men har nå brukt opp 4 kortstokker [emoji23][emoji23][emoji23]Flinke dere er til å spille![emoji2] koselig familieaktivitet!
Nå følte jeg meg gammel altså [emoji14] Når jeg var lita var det VHS og discman som gjaldt [emoji23] Satt til og med løs i den 3 raden i bilen (hadde 7seter stasjonsvogn). Da bytta jeg og søskna mine på å sove der bak [emoji14]Aldri likt bilturer sånn kjempe masse. Men alltid likt å stoppe å kjøpe noe godt på veien, det er et must når vi skal langt.
Ja, har slitt med bil syke så lenge jeg kan huske, meg hun har arvet det av kanskje? Husker søsknene mine kunne sitte å lese eller se på DVD, prøvde jeg så måtte vi alltid stoppe. Var ett mareritt å kjøre bil. Nå kan jeg heldigvis kjøre selv, så da slipper jeg den bilsyken, bare dumt mannen alltid vil kjøre når det er lang tur![]()