hørtes godt utSjokoladekake ble det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes godt utSjokoladekake ble det
Så bra daKost oss på historisk museum![]()
Men upraktisk da hun gjerne vil leke i hagen ;-)Hehe ja er jo ikke hast om hun ikke vil gå med sko![]()
Kan du ikke bare bruke fotposer?Men upraktisk da hun gjerne vil leke i hagen ;-)
Åh tom og jerry er gøyLøvenes konge og tom & Jerry kjeks mens jeg venter på at middagen skal bli klarsmåen spiser ikke middag og var så sulten når vi kom inn at han spiste mens jeg begynte på middagen så da er kjeks en fin ting å kose seg med
![]()
Fotposer da, har du prøvd det?Men upraktisk da hun gjerne vil leke i hagen ;-)
Ha havi tenkte det sammeFotposer da, har du prøvd det?
Rakk bare å kikke på side 2 så våknet småen [emoji14] så må ta det i kveld når han har lagt segKjøpte du noe da?
Ulydig barn altsåRakk bare å kikke på side 2 så våknet småen [emoji14] så må ta det i kveld når han har lagt seg![]()
Og litt vel voksen for et lite barn![]()
Bacon rullet kyllingfileer fylt med pesto og mozzarello![]()
Så bra! Ja, hatt en fin fin lørdagHatt besøk, vært ute, og det var sol, hvertfall halve dagen
![]()
Jeg er på evig letting. så du vil sikker se meg. Med hode nedgravd i ting [emoji14]
Satser på det da jaNeste uke er frihelg for han
![]()
Du for gjøre detHaha, da skal jeg pirke deg på ryggen![emoji12]
Ingen vet. Men har fått lagt grøt omslag og jentene mine har inntid. De har ikke stått inne på 7 mnd men nå blir det en uke om skaden ikke er alvorlig.[emoji33][emoji33] hvordan går det til?
Huff, sitter friskt i minnet om de travhestene som ble skadet[emoji26]
Vi tar rønken i morgen. Men i mellomtiden for damene kose seg på boksen.Å nei! Dette har jeg også opplevd, helt utrolig at han klarte det, mens han var på beite! :O Håper det går bra med hesten. [emoji813]red
Hvet ikke hvor den kom fra. Men ute er den og hoven har fått grøt omslag. Så kommer det vet i morgen for å ta rønken.AU!!!
Stakkars, hvordan i alle dager har den klart det?
Håper virkelig dere klarer å få tak i veterinær med røntgen.