Jeg lager mat
Hva lagde du?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lager mat
Har alle hatt en fin dag?
Og litt vel voksen for et lite barnHoho, artig vri!![emoji23]
Bacon rullet kyllingfileer fylt med pesto og mozzarelloHva lagde du?[emoji4]
400innlegg igjen
Åhh kjektplaner for i morgen også?
Ja. De var kjempefornøyde de alle 4![]()
Pyse vettu [emoji23][emoji23]
Gled deg. Skal kjøpe den når den kommer ut og se den med original tale da [emoji14] Var kjekk på norsk også da. Men når man ser de kjente skuespillerne snakke norsk, hører man jo så klart at det blir litt feil [emoji14] Tenker jo på stemmene deres originalt jeg da! [emoji23]
Så bra. Gjort noe gøy?Har det, vært mye på farten..
Så bra. Var det i dag det var cup?Jupphar det
Så bra! Ja, hatt en fin fin lørdagHelt knall[emoji2] du da?
Noe praktisk også. For votter og hansker vokser visst på trær og kan kastes alle andre plasser enn i vårt hus. [emoji85] Men ja var jo uskyldig. Verre var det når jeg så my little pony veske. Rett før jeg kjøpte en Rainbow Dash veske til meg altså [emoji33][emoji85]
Endelig er vi hjemme. Og minste kommer hjem om 15 min.
Så ble mannen utkalt igjen for brøytingSå ser ikke han i dag da og sikkert ikke før sent i morgen
![]()
Fikk en kyss hvertfall og en runde UNO før han måtte gå.
Har bare funnet loppemarked her oppe. De neste tre helgene
Jeg er på evig letting. så du vil sikker se meg. Med hode nedgravd i ting [emoji14]Det er jo så gøy![emoji2] kanskje jeg skal ta turen en helg..
[emoji23] Har jeg også....Shopping er gøy da!![emoji2]
Her har jeg en pose full med single votter og hansker[emoji23][emoji849]
Satser på det da jaSånn er det å ha en brøytemann[emoji4] håper dere får tatt igjen litt tid sammen snart[emoji173]
Får håpe du får byttet uten problemer, men deilig når det er den veien.Jaja. Alt jeg kjøpte på Floyd... Fikk jeg nå prøvd i smug. Og guri så fine de var altså! Men overdrev visst str litt. Så må gå fra 28 til 27. Usikker på om jeg burde gå ned til 26 da. Siden jeg kunne dra den godt ut. Og dressbuksa må fra M til S. Så 3 bukser er pakka og klare for retur nå da.
Jakka i S derimot satt som ett skudd![]()
Usj ja helt sant!Får håpe du får byttet uten problemer, men deilig når det er den veien.
Utrolig frustrerende når det er den andre