♫ Skravletråd Mars ♫

Pyse vettu [emoji23][emoji23]

Gled deg. Skal kjøpe den når den kommer ut og se den med original tale da [emoji14] Var kjekk på norsk også da. Men når man ser de kjente skuespillerne snakke norsk, hører man jo så klart at det blir litt feil [emoji14] Tenker jo på stemmene deres originalt jeg da! [emoji23]

Det er klart, originalt er jo best[emoji2]

Noe praktisk også. For votter og hansker vokser visst på trær og kan kastes alle andre plasser enn i vårt hus. [emoji85] Men ja var jo uskyldig. Verre var det når jeg så my little pony veske. Rett før jeg kjøpte en Rainbow Dash veske til meg altså [emoji33][emoji85]

Shopping er gøy da!![emoji2]
Her har jeg en pose full med single votter og hansker[emoji23][emoji849]

Endelig er vi hjemme. Og minste kommer hjem om 15 min.

Så ble mannen utkalt igjen for brøyting :( Så ser ikke han i dag da og sikkert ikke før sent i morgen :(

Fikk en kyss hvertfall og en runde UNO før han måtte gå.

Sånn er det å ha en brøytemann[emoji4] håper dere får tatt igjen litt tid sammen snart[emoji173]

Jaja. Alt jeg kjøpte på Floyd... Fikk jeg nå prøvd i smug. Og guri så fine de var altså! Men overdrev visst str litt. Så må gå fra 28 til 27. Usikker på om jeg burde gå ned til 26 da. Siden jeg kunne dra den godt ut. Og dressbuksa må fra M til S. Så 3 bukser er pakka og klare for retur nå da. :)

Jakka i S derimot satt som ett skudd :)

Jaja. Alt jeg kjøpte på Floyd... Fikk jeg nå prøvd i smug. Og guri så fine de var altså! Men overdrev visst str litt. Så må gå fra 28 til 27. Usikker på om jeg burde gå ned til 26 da. Siden jeg kunne dra den godt ut. Og dressbuksa må fra M til S. Så 3 bukser er pakka og klare for retur nå da. :)

Jakka i S derimot satt som ett skudd :)
Får håpe du får byttet uten problemer, men deilig når det er den veien.
Utrolig frustrerende når det er den andre

Back
Topp