Willhemshallen Nøtterøy!Hvor var det loppis hen?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Willhemshallen Nøtterøy!Hvor var det loppis hen?[emoji4]
Skjønnerikke hva du snakker omBittelitt fyllesyk??[emoji23]
Gleder meg til å se i mDen var kjempekjekk må jeg innrømme. Så den på norsk versjon. Men jeg både gråt og lo. Minner altså. Må nesten se tegnefilmen når jeg kommer hjem [emoji23]
Fikk ikke shoppa etter cup i dag dor gutta var med..Det er jo mer lettvindt da. Men når keg først var der nå [emoji14]
Å hørtes koselig ut [emoji7]Æsj det var tidlig![emoji13]
Vi har nettopp kommet hjem fra åpen dag i en flyhangar[emoji4] og en tur på McDonalds[emoji1]
Jeg må virkelig finne en ny tekst på Nasse Nøff sangen, den jeg har er ikke fin i det hele tatt.
Lille U er så liten at han ikke skjønner den likevel, så sang den for han på spøk en gang (synger også Ole Brumm sangen) og nå forlanger han den hver gang han skal sove....
Skjønnheten og udyret med eldste og 3 venner. Ble dyr affære [emoji14]
Bra! Buksene kom i posten i dag [emoji23][emoji23] Eller i går. Gjemt de nå for mannen.
Skjønnheten og udyret var kjempekjekk. Tross dubba versjon. Men jeg gråt og lo jeg [emoji23][emoji7][emoji23]
Samme melodi som "Her kommer Ole Brumm"Da må du jo synge den for oss også![emoji23]
Jeg lager matMinions film her, hva gjør dere andre?
Så bra at den var kjekk! Gleder meg sånn til jeg får sett den! Blir vel når den kommer på film, men uansett!Skjønnheten og udyret var kjempekjekk. Tross dubba versjon. Men jeg gråt og lo jeg [emoji23][emoji7][emoji23]
Har det, vært mye på farten..Har alle hatt en fin dag?
Jupphar detHar alle hatt en fin dag?
Det bør du fint klare før 1. april400innlegg igjen
Åhh kjektSå deilig da[emoji2]
Vi har vært på flyutstilling og en tur på McDonalds[emoji2]
Glad i minnie jaEldste måtte på HM. Så da fant jeg småting gitt til minste også [emoji23]![]()