♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg må virkelig finne en ny tekst på Nasse Nøff sangen, den jeg har er ikke fin i det hele tatt.
Lille U er så liten at han ikke skjønner den likevel, så sang den for han på spøk en gang (synger også Ole Brumm sangen) og nå forlanger han den hver gang han skal sove....

Nå sitter jeg på ferja med 4 unger. Alle på hver sin mobil [emoji23] Gratis wifi på ferja [emoji14] Så... Sitter her med god samvittighet jeg da haha... Men er rolig i denne tråden da gitt [emoji23][emoji33][emoji85]

Hihi, hurra for gratis wifi![emoji23]

Lekser er ikke straff, men han ser ikke helt at en del andre går hjem og gjør lekser og derfor kan leke før middag mens han leker til tre og så gjør lekser til det er middag... Det blir færre og færre fra klassen på sfo men han leker mest med en kompis som er et år yngre.
Ah. Ja. Ser den da. Her slutter så å si alle etter 2klasse. Så kan tenke meg at det blir mindre og mindre på sfo da ja

Skjønnheten og udyret var kjempekjekk. Tross dubba versjon. Men jeg gråt og lo jeg [emoji23][emoji7][emoji23]

43a485124155f3af39aa7c7a16117ee9.jpg
Eldste måtte på HM. Så da fant jeg småting gitt til minste også [emoji23]

Lopper var ikke så gøy i dag selv om jeg fikk taki LP platen originalen til Hakkebakkeskogen.

Nå må jeg finne en bæremeis som ikke er alt for dyr og veiskille bursdagsgave til gubben

Hvor var det loppis hen?[emoji4]

Back
Topp