♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg får søskenmoderasjon på en i sfo så lenge begge går der.

Bhg/sfo gir ikke moderasjon når det er en i hver. Det har jeg nå.

Eldstemann klarer å være alene, ikke prøvd på fast basis da, men liker å være der og leke. Når jeg begynner å jobbe kommer han først hjem og håpet er at han skal innse at om han går rett hjem og gjør lekser så har han fri etterpå...
Ikke så enkelt å forstå det da alltid. Lekser er jo straff.

Nei. Ser noen plasser har de sammen med sfo. Tror gjerne de er private og dermed blir det søskenrabatt med en på hver. :)

Ikke så enkelt å forstå det da alltid. Lekser er jo straff.

Nei. Ser noen plasser har de sammen med sfo. Tror gjerne de er private og dermed blir det søskenrabatt med en på hver. :)
Lekser er ikke straff, men han ser ikke helt at en del andre går hjem og gjør lekser og derfor kan leke før middag mens han leker til tre og så gjør lekser til det er middag... Det blir færre og færre fra klassen på sfo men han leker mest med en kompis som er et år yngre.

Bilen er fyllt opp og alt er klart. 11åringen er strålende fornøyd i tøffe klær, ordna hår og mascara og smykket mitt :)

Da må vi bare vente rundt 30 min før vi kan hente de andre ungene og bye oss :D

Hva og hvor skal dere?[emoji4]

Svidde brått av 700kr hos BR-leker [emoji14] salg er skummelt ;)
Den store grunnen til å ikke nærme seg slike butikker på salg...
Tørr ikke guttungen har nok leker og det er for tidlig å se på julegaver til jentene som hele tiden forandring mening om alt til tider:)

Back
Topp