>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff jaDe er sykt dyre allerede!![emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jaDe er sykt dyre allerede!![emoji33]
Hihi ja! Opp og frem!Det er supert at du gjør![emoji2][emoji2]
Noen som slutter?Uff jaJaja. Snart blir sfo regningen 2000 kr billigere i det minste. Så da ksn jeg vel bruke 2000 kr på meg da heller? [emoji23]
Minste har jeg tatt ned fra 100% til 40%Noen som slutter?
Skjønner.Minste har jeg tatt ned fra 100% til 40%De 3 andre dagene går hun hjem med storesøstra
![]()
Koster rett under 3400 kr i mnd for full plass [emoji33] Men to av dagene er kortere enn søstras. Så de får stå. Uansett. Regningen blir etter denne mnd, da til 1500 kr ettersom jeg forstoMye bedre!
Når dere spiser chips, feks KIMS salt og pepper, spiser dere den på en spesiell måte?
Jeg slikker av krydderet først... [emoji14]
Og ostepop? Den MÅ åpnes dagen før og helst være i åpen pose. Sånn at dagen etterpå er den mer seig og man kan nyte den skikkelig [emoji23]
På middagstallerken må jeg alltid rotere tallerken rundt til jeg får den perfekt. Det er forskjellig for hver gang da. Så ingen fasit [emoji23] Sier bare klikk i hodet [emoji23]
Så... Dere da? [emoji56]
Mannen syns forresten den var veldig god i dag da. Når den hadde stått kaldt i natt [emoji14] Det hjalp på humøret mitt. Tror forresten jeg tar meg ei skje og to til kvelds [emoji23]
Ja satser på detDet er 9 eller 10 år, så er ganske bra at det forsatt virker. Så skal få lov å bråke litt av og til.
Ah ja. Eldste tok vi ut før 3klasse. Men må jo nesten se ann ungen også. Ikke alle som er klare for å være litt hjemme alene heller. Kan jo være litt skummelt.Skjønner.
Jeg har pr nå en på 10 timers plass, altså 10 timer i uka, det er minste plass. Jeg håper han snart er moden for å slutte, går i tredje klasse.
Så får jeg en førsteklassing til høsten som er søkt på full plass enn så lenge så ser vi hvordan det blir med broren og timeplanen og det hele når det kommer igang.
Også har jeg ei hjemme som begynner i bhg til høsten
Men i det minste skal jeg da begynne å jobbe så jeg får inntekt utover kontantstøtten jeg får i dag....
Må jo det
Hindrer ikke at "hvit ull til alle" står på min årlige sjekkliste i forkant av 17. mai![]()
Kult!!
Ostepop spises ikke.Når dere spiser chips, feks KIMS salt og pepper, spiser dere den på en spesiell måte?
Jeg slikker av krydderet først... [emoji14]
Og ostepop? Den MÅ åpnes dagen før og helst være i åpen pose. Sånn at dagen etterpå er den mer seig og man kan nyte den skikkelig [emoji23]
På middagstallerken må jeg alltid rotere tallerken rundt til jeg får den perfekt. Det er forskjellig for hver gang da. Så ingen fasit [emoji23] Sier bare klikk i hodet [emoji23]
Så... Dere da? [emoji56]
Jeg får søskenmoderasjon på en i sfo så lenge begge går der.Ah ja. Eldste tok vi ut før 3klasse. Men må jo nesten se ann ungen også. Ikke alle som er klare for å være litt hjemme alene heller. Kan jo være litt skummelt.
Men eldste er født tidlig på året. Minste er født sent på året så føler jo helst hu er 1 år yngre enn eldste var på samme tidspunkt. Så hu er ikke klar for å være alene hjemme.
Får du noe rabatter da? Eller går ikke det med bhg/sfo sammen gjerne? Er dyrt ja![]()
Men etter at jeg kjøpte sånne gjennomsiktige regnkapper til dem har det ikke regnet på 17.mai i det minste. ;-)Nei, man er jo realist![emoji6]
Kos dereBilen er fyllt opp og alt er klart. 11åringen er strålende fornøyd i tøffe klær, ordna hår og mascara og smykket mitt
Da må vi bare vente rundt 30 min før vi kan hente de andre ungene og bye oss![]()
Ble bra likevelSå trist å høre[emoji20]
Gikk det bra?På vei hjem etter cup
God morgen.
Tidlig morgen.
![]()
Oisann, det er snø. Utbrøt jeg
Og sendte bilde til mannen som ligger.
Oi, svarte han.
Ungene vet det ikke enda. Utenom yngste og hun skjønner ikke.
De andre to kommer til å ville ut.
Eldstemann sin dress henger så vidt jeg vet på skolen, han har bare brukt tynn jakke og bukse for det har jo vært så mildt.