Takkfor detTakk det samme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkfor detTakk det samme!
Her også. Sol og blå himmel [emoji1] Hurra! Er så lenge siden vi så sol her nå at jeg kommer sikkert til å se ut som en vampyr som kommer utav grava si [emoji23]Blir nydelig i dag, ser hvertfall sånn ut nå![]()
Da bør du ta turenÅ Bergen.Det ser så fint ut der,har aldri vært der selv [emoji4]
Haha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Her også. Sol og blå himmel [emoji1] Hurra! Er så lenge siden vi så sol her nå at jeg kommer sikkert til å se ut som en vampyr som kommer utav grava si [emoji23]
Tror jeg må det ja [emoji16]Da bør du ta turen![]()
Man kan se det for seg eller hva? [emoji23][emoji85]Haha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Sant det i grunnhandlet mer på bystasjonen her om dagen
![]()
Å Bergen.Det ser så fint ut der,har aldri vært der selv [emoji4]
Her også. Sol og blå himmel [emoji1] Hurra! Er så lenge siden vi så sol her nå at jeg kommer sikkert til å se ut som en vampyr som kommer utav grava si [emoji23]
*Ler* [emoji23]Man kan se det for seg eller hva? [emoji23][emoji85]
- Aaah SOL! Det brenner! Øyne! [emoji23]
Tror de øker tilbud til uken ,forstod det sånnHadde de bedre tilbud??
Tenkte på dere her inne når jeg så ned i frysedisken på kiwi i går [emoji23]

I mai? Da regner jeg med sommern er her for fullt ! [emoji23]Ser frem til syden i mai [emoji274]
Litt skuffa kjenner jeg når haøvparten melder avbud![]()
Har svart deg for tiiiimer siden nå da [emoji14] Du kommer nok dit etterhvert [emoji23]
Absolutt ikke. Syns de ungene blir dyrere jo eldre de blir [emoji23]
Kjemefin dagFått gått meg en laaaaang tur i blåseværet også. Var godt for en gammel kropp... [emoji23] [emoji2]
LØP ! [emoji23] Må jo minne dere alle på det [emoji324]
Haha håper du liker den daHaha, jeg fant det[emoji23] og tok screenshot[emoji2]