♫ Skravletråd Mars ♫

Ja, nå skal jeg ikke røre meg her i fra [emoji14] Krevde alt jeg hadde å komme meg på trening. Også er det på ann igjen om 12 timer :rolleyes:
Du er flink altså! Jeg missa en dag... Og to... Og plutselig uker og mnd [emoji85] Skremmende hvor fort en kommer utav den gode vanen ! [emoji87]

Altså. Jeg er alene her nå og kjeder meg grusomt masse. Ser simpsons og spiser litt chips og sjokolade. Som er kald og hard [emoji23][emoji7]

Vurderer seriøst å sove allerede [emoji23]

Du er flink altså! Jeg missa en dag... Og to... Og plutselig uker og mnd [emoji85] Skremmende hvor fort en kommer utav den gode vanen ! [emoji87]
Ja, jeg er sånn periode trener. Hvis jeg først skipper så sklir det helt ut. Og så går der flere mnd før jeg kommer meg på trening igjen :p Så prøver å unngå det denne gangen. Haha.

Ja, jeg er sånn periode trener. Hvis jeg først skipper så sklir det helt ut. Og så går der flere mnd før jeg kommer meg på trening igjen [emoji14] Så prøver å unngå det denne gangen. Haha.
U can do it. Skal heie jeg ! [emoji1] Likte egentlig godt å trene. Men psyken fikk en knekk og da ble det for mye gitt [emoji85] Prøver meg på fjellturer og turer da :)

Altså. Jeg er alene her nå og kjeder meg grusomt masse. Ser simpsons og spiser litt chips og sjokolade. Som er kald og hard [emoji23][emoji7]

Vurderer seriøst å sove allerede [emoji23]
Det er helt feil :p Kan ikke være hard, sjokolade skal være sånn medium ;) Hahaha.

Ja, hvorfor ikke legge seg, ingenting er vel bedre enn å våkne opplagt på en lørdag? Men altså jeg hadde hatt problemer med å gi opp sjokolade, chips tv og alene tid, hadde sikkert sittet oppe alt for lenge. Ikke rart jeg alltid er trøtt :p

Det er helt feil [emoji14] Kan ikke være hard, sjokolade skal være sånn medium ;) Hahaha.

Ja, hvorfor ikke legge seg, ingenting er vel bedre enn å våkne opplagt på en lørdag? Men altså jeg hadde hatt problemer med å gi opp sjokolade, chips tv og alene tid, hadde sikkert sittet oppe alt for lenge. Ikke rart jeg alltid er trøtt :p
Neineinei! Jaja. Trøster meg med at er vi sammen en gang og jeg legger sjokoladen i kjøleskapet, så rører ikke du den? [emoji23]

Vurderer. Må opp kl 0630 for å få minstebarnet klart til tanta kommer. De skal på tur i morgen til badeland (3 timer unna). Så langtur med mat og full pakke. Blir nok utskjemt hu [emoji14]

Men det er akkurat blitt heeelt rolig oppe. Og liiiitt alenetid MÅ jeg ha nå [emoji7]

Neineinei! Jaja. Trøster meg med at er vi sammen en gang og jeg legger sjokoladen i kjøleskapet, så rører ikke du den? [emoji23]

Vurderer. Må opp kl 0630 for å få minstebarnet klart til tanta kommer. De skal på tur i morgen til badeland (3 timer unna). Så langtur med mat og full pakke. Blir nok utskjemt hu [emoji14]

Men det er akkurat blitt heeelt rolig oppe. Og liiiitt alenetid MÅ jeg ha nå [emoji7]
Nei, altså den skal du få ha for deg selv! Eller kanskje ikke om jeg hadde vært akutt fysen, da hadde kald sjokolade gått til nøden :p Er redd for å knekke tennene :hilarious:

Det var tidlig på en lørdag. Haha. Men sikkert kjempe gøy for minste.
Litt alene tid er ett must, når man har barn :p

Nei, altså den skal du få ha for deg selv! Eller kanskje ikke om jeg hadde vært akutt fysen, da hadde kald sjokolade gått til nøden [emoji14] Er redd for å knekke tennene :hilarious:

Det var tidlig på en lørdag. Haha. Men sikkert kjempe gøy for minste.
Litt alene tid er ett must, når man har barn :p
Usj ja. De skulle ta halv 8 ferja. Menmen. Jeg sovner nok på sofaen noen timer. For jeg og eldste skal ikke ta før 12 ferja [emoji14]

Går ikke å tine sjokolade heller fra kjøleskapet liksom [emoji41][emoji23][emoji56]

U can do it. Skal heie jeg ! [emoji1] Likte egentlig godt å trene. Men psyken fikk en knekk og da ble det for mye gitt [emoji85] Prøver meg på fjellturer og turer da :)
Fjellturer og turer er jo bra det og! Ja, treningssenter er vel ikke akkurat der man vil om ikke alt er på topp psykisk.
Haha, det er bra, tenger å bli heiet på av og til:p

Back
Topp