Fikk så dårlig samvittighet, så måtte dra i dag likevel.. Haha. Hadde det ikke vært for at jeg begynte dagen med litt sjokolade, så hadde jeg kanskje droppet treningenDet går så fint atte. Skal sparke deg ut neste fredag[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk så dårlig samvittighet, så måtte dra i dag likevel.. Haha. Hadde det ikke vært for at jeg begynte dagen med litt sjokolade, så hadde jeg kanskje droppet treningenDet går så fint atte. Skal sparke deg ut neste fredag[emoji13]
Så flink! DA kan du slenge deg i sofaen med god samvittighet [emoji7]JeppHadde jeg ikke trodd! Haha. Men veldig godt nå når jeg er ferdig.
Ja, nå skal jeg ikke røre meg her i fraSå flink! DA kan du slenge deg i sofaen med god samvittighet [emoji7]
Du er flink altså! Jeg missa en dag... Og to... Og plutselig uker og mnd [emoji85] Skremmende hvor fort en kommer utav den gode vanen ! [emoji87]Ja, nå skal jeg ikke røre meg her i fra [emoji14] Krevde alt jeg hadde å komme meg på trening. Også er det på ann igjen om 12 timer![]()
Ja, jeg er sånn periode trener. Hvis jeg først skipper så sklir det helt ut. Og så går der flere mnd før jeg kommer meg på trening igjenDu er flink altså! Jeg missa en dag... Og to... Og plutselig uker og mnd [emoji85] Skremmende hvor fort en kommer utav den gode vanen ! [emoji87]
U can do it. Skal heie jeg ! [emoji1] Likte egentlig godt å trene. Men psyken fikk en knekk og da ble det for mye gitt [emoji85] Prøver meg på fjellturer og turer daJa, jeg er sånn periode trener. Hvis jeg først skipper så sklir det helt ut. Og så går der flere mnd før jeg kommer meg på trening igjen [emoji14] Så prøver å unngå det denne gangen. Haha.
Det er helt feilAltså. Jeg er alene her nå og kjeder meg grusomt masse. Ser simpsons og spiser litt chips og sjokolade. Som er kald og hard [emoji23][emoji7]
Vurderer seriøst å sove allerede [emoji23]
Kjemefin dagTakk, den har vært super![emoji1][emoji1]
Håper du også har hatt en fin dag!
Neineinei! Jaja. Trøster meg med at er vi sammen en gang og jeg legger sjokoladen i kjøleskapet, så rører ikke du den? [emoji23]Det er helt feil [emoji14] Kan ikke være hard, sjokolade skal være sånn mediumHahaha.
Ja, hvorfor ikke legge seg, ingenting er vel bedre enn å våkne opplagt på en lørdag? Men altså jeg hadde hatt problemer med å gi opp sjokolade, chips tv og alene tid, hadde sikkert sittet oppe alt for lenge. Ikke rart jeg alltid er trøtt![]()
God morgen
En ny dag. Grå og trist. Men men.![]()
Sovet som en stein. Ville ikke ut av senga [emoji23]
Stemt i dag også![]()
God morgrn
Snsrt kjøre kb på skolen, håper det går bra i dag å han ikke blir sykere
Jobb på meg så hjem å vaske hus før jentene kommer
Nei, altså den skal du få ha for deg selv! Eller kanskje ikke om jeg hadde vært akutt fysen, da hadde kald sjokolade gått til nødenNeineinei! Jaja. Trøster meg med at er vi sammen en gang og jeg legger sjokoladen i kjøleskapet, så rører ikke du den? [emoji23]
Vurderer. Må opp kl 0630 for å få minstebarnet klart til tanta kommer. De skal på tur i morgen til badeland (3 timer unna). Så langtur med mat og full pakke. Blir nok utskjemt hu [emoji14]
Men det er akkurat blitt heeelt rolig oppe. Og liiiitt alenetid MÅ jeg ha nå [emoji7]

LØP ! [emoji23] Må jo minne dere alle på det [emoji324]Du svikter aldri![emoji2] skal løpe å stemme nå jeg!
God morgen allesammen
Planer for helga?
Må begynne å tro det verste. Men neste gang mener han sikkert omvendt [emoji23] Så da tabber jeg meg enda mer ut [emoji23][emoji23]
Usj ja. De skulle ta halv 8 ferja. Menmen. Jeg sovner nok på sofaen noen timer. For jeg og eldste skal ikke ta før 12 ferja [emoji14]Nei, altså den skal du få ha for deg selv! Eller kanskje ikke om jeg hadde vært akutt fysen, da hadde kald sjokolade gått til nøden [emoji14] Er redd for å knekke tennene
Det var tidlig på en lørdag. Haha. Men sikkert kjempe gøy for minste.
Litt alene tid er ett must, når man har barn![]()
Veldig [emoji23] Han er ikke til å bli klok på [emoji85]Hehe, ja du kan fort gå på en smell der[emoji12]
Fjellturer og turer er jo bra det og! Ja, treningssenter er vel ikke akkurat der man vil om ikke alt er på topp psykisk.U can do it. Skal heie jeg ! [emoji1] Likte egentlig godt å trene. Men psyken fikk en knekk og da ble det for mye gitt [emoji85] Prøver meg på fjellturer og turer da![]()