Alt for bra bilderDe legger ut bilder. Jeg går ikke med de. De er for sprø for min del [emoji14] Jeg hadde sikkert svimt av der med de [emoji23]
Nei, sikkert ikke rette å gå på tur med, når man ikke liker høyden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for bra bilderDe legger ut bilder. Jeg går ikke med de. De er for sprø for min del [emoji14] Jeg hadde sikkert svimt av der med de [emoji23]
Tok med eldste i fjor på Preikestolen. I slutten nærme stolen, er det ikke gjerde. Så jeg gikk langs fjellveggen hånd i hånd med hu på 10 år og sa hele tidenAlt for bra bilder [emoji14] Hadde bare stått å ventet på at det skulle gått galt. Men så liker ikke jeg når eldste klatret til topps i stativ heller så [emoji14]
Nei, sikkert ikke rette å gå på tur med, når man ikke liker høyden![]()
Det er sant. Men føler min onkel alltid sier de har mye bedre vær enn oss, de og bor i Stavanger. Er sikkert kun fordi jeg bor i Bergen, eller fordi at de er vekke store deler av sommern, så han vet egentlig ikkeBergen er da ikke så langt borte fea Stavanger så [emoji23] Vi er vel relativt likt værmessig vil jeg tro
Jeg også. Ingen flere svangerskap! Noe vemodig det også da [emoji14] Menmen.
Bedre å være litt overbeskyttende oppå der, enn å la de løpe vilt vil jeg troTok med eldste i fjor på Preikestolen. I slutten nærme stolen, er det ikke gjerde. Så jeg gikk langs fjellveggen hånd i hånd med hu på 10 år og sa hele tiden
- Inntil her. Inntil her. Ikke gå ut der.
På samme tid står turister og hopper på siden av oss [emoji14] Følte meg helt fryktelig overbeskyttende da [emoji23]
Du skulle bare sett hva de går i. De går i hæler og dressko. Tar ikke med seg vann eller noe. I dongeri klær oppover og bærende på veskehunder.Bedre å være litt overbeskyttende oppå der, enn å la de løpe vilt vil jeg troOg du vet jo mer om hvordan det er på toppen, enn turistene. Skjønner ikke at de tør å hoppe og sånn oppå der jeg. De har jo ikke vært der før
![]()
Ja helt sant. Både og følelse [emoji23] Hata å gå gravid. Så skjønner ikke hvorfor man enda er litt verpesyk da [emoji23] Sikkert fordi vi ikke skal ha mer [emoji85]Det er sant. Men føler min onkel alltid sier de har mye bedre vær enn oss, de og bor i Stavanger. Er sikkert kun fordi jeg bor i Bergen, eller fordi at de er vekke store deler av sommern, så han vet egentlig ikke [emoji14]
Det er ganske vemodig, men også litt godt på samme tid.
Akkurat nå sitter det så friskt i minne at jeg er mest glad for at det er siste![]()
Kult!!Er nok noe i nærheten ja[emoji6]
Nei og nei. Haha, høye hæler og dressko. De må jo ha lest om turen når de velger å gå den, går an å prøve å kle seg etter forholdeneDu skulle bare sett hva de går i. De går i hæler og dressko. Tar ikke med seg vann eller noe. I dongeri klær oppover og bærende på veskehunder.
Når det er meldt storm og flom, går de alikevel. Også må folkehjelpen hente de for de klarer ikke gå ned. Alle advarer de om været. Men få som bryr seg. Tror de tenker - Jeg har reist så langt. Jeg skal opp. Om jeg så dør..
Ganske sykt. Vinterstid er det klink is store deler av stien. Sola kommer ikke der. Høye hæler da også gitt [emoji85]
Skulle tro man kunne tenke [emoji85]
Tror ikke den verpesyken går vekk noen gangJa helt sant. Både og følelse [emoji23] Hata å gå gravid. Så skjønner ikke hvorfor man enda er litt verpesyk da [emoji23] Sikkert fordi vi ikke skal ha mer [emoji85]
De glemmer sikkert alt regnet her. Bare holder det ute. Har jo regna her hele vinteren føler jeg [emoji33]
Man skulle tro det ja [emoji23]Nei og nei. Haha, høye hæler og dressko. De må jo ha lest om turen når de velger å gå den, går an å prøve å kle seg etter forholdeneturist eller ei. *Risteroppgittpåhodet*
Skjønner at det litt kjipt når man har reist langt, men er vel ikke vitsen å risikere livet sitt eller andres for en tur vel. Folk altså.
Høye hæler er jo ikke akkurat vinterens bestevenn fra før, også finne på å gå med det på tur da.
Ja. Hvertfall snø i høyden så vi kan reise dit å akeTror ikke den verpesyken går vekk noen gang [emoji14] jeg vet vi ikke skal ha flere, og vil egentlig ikke ha flere, men så sniker baby tankene seg inn sånn av og til [emoji14] Men er stor fornøyd med de vi har! Og ikke har vi plass til flere![]()
Helt sikkert det de gjør [emoji14] Her og. Nesten ikke vært noe snø herJeg vil jo ha snø. Vil ha en dag det går ann å ake, bare en!
Vi har visst også snø [emoji85]Treg å se ut vinduet jeg gitt haha.God morgen.
Tidlig morgen.
![]()
Oisann, det er snø. Utbrøt jeg
Og sendte bilde til mannen som ligger.
Oi, svarte han.
Ungene vet det ikke enda. Utenom yngste og hun skjønner ikke.
De andre to kommer til å ville ut.
Eldstemann sin dress henger så vidt jeg vet på skolen, han har bare brukt tynn jakke og bukse for det har jo vært så mildt.
Da er det på tide med snø.Ja. Hvertfall snø i høyden så vi kan reise dit å ake
Unga fikk kjelker til jul. Fått prøvd de en dag kun [emoji87] Og det var såvidt det.
Så koseligDa er det på tide med snø.
Største fikk ski, aldri fått prøvd de. Skal heldigvis på fjellet i påsken, og der er det hvertfall snø.
God morgenGod morgen![]()
Bra der?God morgen![]()