God morgen![]()
God ettermiddag[emoji2] hva gjør du idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Stemt på korpset![]()
Jupp
Å så vin
Blomster
sjokolade
Lys
Pynteting
Tassen skål
Ikke så enkelt å forstå det da alltid. Lekser er jo straff.Jeg får søskenmoderasjon på en i sfo så lenge begge går der.
Bhg/sfo gir ikke moderasjon når det er en i hver. Det har jeg nå.
Eldstemann klarer å være alene, ikke prøvd på fast basis da, men liker å være der og leke. Når jeg begynner å jobbe kommer han først hjem og håpet er at han skal innse at om han går rett hjem og gjør lekser så har han fri etterpå...
Vært ute i sola,åpen aktivitetshall. Snart besøk. Dere?God ettermiddag[emoji2] hva gjør du idag?
Det skal vi gjøreKos dere
Lekser er ikke straff, men han ser ikke helt at en del andre går hjem og gjør lekser og derfor kan leke før middag mens han leker til tre og så gjør lekser til det er middag... Det blir færre og færre fra klassen på sfo men han leker mest med en kompis som er et år yngre.Ikke så enkelt å forstå det da alltid. Lekser er jo straff.
Nei. Ser noen plasser har de sammen med sfo. Tror gjerne de er private og dermed blir det søskenrabatt med en på hver.![]()
Å gode gud
Så fin form te kte jeg når jeg sto opp, nå derimot tenker jeg okke det lenger
Heisann [emoji5] Hvordan har dere det i dag?Her var vi oppe 05.15 i dag....
På vei til cup
Føles som bilturen er mye lengre
Gikk sånn passrGikk det bra?
Bilen er fyllt opp og alt er klart. 11åringen er strålende fornøyd i tøffe klær, ordna hår og mascara og smykket mitt![]()
Da må vi bare vente rundt 30 min før vi kan hente de andre ungene og bye oss![]()
Jupp veldih heldigSå mye fint![emoji2]
Eh neiBlitt syk igjen?[emoji20]
Der var vi også i dagÆsj det var tidlig![emoji13]
Vi har nettopp kommet hjem fra åpen dag i en flyhangar[emoji4] og en tur på McDonalds[emoji1]
Haha håper du liker den da![]()
Uff jaJaja. Snart blir sfo regningen 2000 kr billigere i det minste. Så da ksn jeg vel bruke 2000 kr på meg da heller? [emoji23]
Den store grunnen til å ikke nærme seg slike butikker på salg...Svidde brått av 700kr hos BR-leker [emoji14] salg er skummelt![]()
Det er kjiptLitt skuffa kjenner jeg når haøvparten melder avbud![]()