♫ Skravletråd Mars ♫

Jippi, jeg og ungene skal visst på hyttetur neste helg :)

Men kanskje netthandel er løsningen for mellomste som trenger nye sandaler midt på vinteren... Bruker dem som innesko i bhg og har vokst fra fjorårets.

Så gøy ! Det blir nok skikkelig koselig [emoji169]
Jeg sendte melding til ei venninne jeg ikke har sett på en stund for å spørre om vi kunne treffes siden Lille U ikke har sett dem på en stund og de skal passe han om ikke så lenge.
Startet med å spørre om de hadde noen planer neste helg, og endte opp med å bli invitert på hyttetur :)

Jeg sendte melding til ei venninne jeg ikke har sett på en stund for å spørre om vi kunne treffes siden Lille U ikke har sett dem på en stund og de skal passe han om ikke så lenge.
Startet med å spørre om de hadde noen planer neste helg, og endte opp med å bli invitert på hyttetur :)
Bonus gitt :D Da blir det ekstra kjekt tenker jeg :D

Hurra! Var på tide [emoji14] Snøen her gikk bort like fort som den kom... [emoji33][emoji85]
Forsvant her og:( Meeen bare en kjøretur unna, på 15 min, var det masse snø. Og det har det vist vært flere ganger i vinter. Er vist ikke så kjent i nærområdet :p

Begynner ikke det å komme i butikkene nå?
Syns jeg ser mer og mer vår/sommer ting
Ikke utenkelig, hadde tenkt meg på shopping med henne denne helga men hun har ikke vært i form. (behovet oppsto i januar... Vi har brukt andre løsninger i påvente av våren. Altså nå)

Jeg så etter litt forskjellig for et par uker siden når vi på Kapp ahl fant... Ikke ulltøy men uv-tøy!

Forsvant her og:( Meeen bare en kjøretur unna, på 15 min, var det masse snø. Og det har det vist vært flere ganger i vinter. Er vist ikke så kjent i nærområdet :p
Hahaha. Må kjøre en time jeg og da må man plutsrlig planlegge mer. For er null do der [emoji14] Kun fjell. Så da orker jeg ikke helt nå. [emoji85]

Jeg må virkelig lære meg å ikke spise så mye.
Like før jeg sprekker nå
Du er ikke alene der:p
Baconsurret kylling fylt med mozzarello og pesto
Smørdampet amadine-poteter med persille.
Stekt blomkål og baby-gulrøtter
17389175_10154234009476143_7627742621549042071_o.jpg
Det så godt ut....
Quotet dette, slik at du ser posten. Kom over denne på gåturen i dag, tenkte på deg. :)
Kule møbler

Kommer til å bli veldig deilig.
Ungene deres og våres leker veldig godt sammen, jeg og venninnen kan skravle skit og mannen hennes lager mat (mannen min kan ikke være med).
Høres nesten ut som en ferie :)
Hørtes perfekt ut da :D Det høres ut som en nydelig helg. Dumt mannen ikke kunne være med da, men det kommer jo andre helger også [emoji1]

Back
Topp