♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha. Må kjøre en time jeg og da må man plutsrlig planlegge mer. For er null do der [emoji14] Kun fjell. Så da orker jeg ikke helt nå. [emoji85]
Vi trodde vi måtte kjøre en time. Hahahaha. Men greit å vite til neste år at vi kan stå så nærme hjemme. Null do? Nei da er det ikke så gøy. Var ikke do der vi var i dag, men det var jo så nærme. Eller når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke do der vi skal i påsken heller :p Men mine besteforeldre bor 15-20 min unna, så går vel det og. Og blir vel ikke de lengste turene tenker jeg.

Vi trodde vi måtte kjøre en time. Hahahaha. Men greit å vite til neste år at vi kan stå så nærme hjemme. Null do? Nei da er det ikke så gøy. Var ikke do der vi var i dag, men det var jo så nærme. Eller når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke do der vi skal i påsken heller [emoji14] Men mine besteforeldre bor 15-20 min unna, så går vel det og. Og blir vel ikke de lengste turene tenker jeg.
Haha. Å kjøre litt er greit. Men er så kjedelig å kle av alt for å tisse bak en stein i snøen. Fryse rumpa av seg [emoji23]

Å våkne opp med en hest som har fått en spiker i hoven. 6 cm inn. Og vetrinærer med rønken...er ikke å oppdrive på søndag * sukl*

Å nei! Dette har jeg også opplevd, helt utrolig at han klarte det, mens han var på beite! :O Håper det går bra med hesten. :Heartred

Ses senere. Opphold nå så tar barna med oss på en lekeplass ei stund. Gjøre det mens pappaen er med oss. Meldt snø senere [emoji85]

Og der hoppet jeg glatt over nesten 20 sider[emoji85]
Hatt en hektisk men koselig helg.

Går det bra med alle sammen?

Jeg sendte melding til ei venninne jeg ikke har sett på en stund for å spørre om vi kunne treffes siden Lille U ikke har sett dem på en stund og de skal passe han om ikke så lenge.
Startet med å spørre om de hadde noen planer neste helg, og endte opp med å bli invitert på hyttetur :)

Så koselig:) hyttetur en gøy.
Hytte på fjellet eller i lavlandet?

Mulig, men det virket ikke sånn. Men vi skal nå finne henne hennes egne første sko etterhvert, når det ikke høres ut som barnemishandling på butikken...
Hehe ja er jo ikke hast om hun ikke vil gå med sko :)

Back
Topp