Vis vedlegget 220993 Vis vedlegget 220994
Kb fikk de to her fra norrøna, halv pris er ikke ofte jeg finner når det gjelder norrøna
Det var bra tilbud[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 220993 Vis vedlegget 220994
Kb fikk de to her fra norrøna, halv pris er ikke ofte jeg finner når det gjelder norrøna
Hageland har også fine møbler. Det begynner å komme flere sofaer med spisebord nå. Lenge har utvalget vært meget begrenset![]()
Fristende ja.Fristende[emoji2] skulle gjerne hatt noe nytt...
Så koselig! Speider er gøyJeg har vært på gudstjeneste hvor eldste ble tatt opp som speider[emoji2]
Og hatt playdate med de to minste og en familie fra barnehagen[emoji2]
Du da?
He he sant nokHehe på noen områder er han vel det, han er hvertfall vekkerklokka [emoji23]
Ph yes i knowFarlig, farlig[emoji23]
På tur i skogenJeg har vært på gudstjeneste hvor eldste ble tatt opp som speider[emoji2]
Og hatt playdate med de to minste og en familie fra barnehagen[emoji2]
Du da?
Jupp synes detDet var bra tilbud[emoji2]
Stemt på korpset![]()
Da var man spilt uno med unga også. Må spillr noen runder hver dag [emoji14] Trimme hodet og konkurranselysta litt![]()
Baketidfrøkna sover
Titter innom for å ønske dere en riktig god søndagog ikke glem, dere alle er supre damer
Blir en lengere gåtur her idag i det herlige væretknall sol å blå himmel
Vis vedlegget 221012
Jeg noen ganger og mannen [emoji14] Jeg sitter ved minste, så hjelper hu litt. Bare passer på så hu ikke trekker unødig mye [emoji14] Hovedsaklig eldste som tapte og jeg. Mannen er litt mer heldig.Hvem gikk av med seieren??[emoji1]
Så flinke vi er å huske [emoji1]Jeg også![emoji2]
Ble sjokoladekakeHva bakte du?[emoji2]
Jeg er imponert over dere beggeSå flinke vi er å huske [emoji1]
Jippi, jeg og ungene skal visst på hyttetur neste helg![]()
Woho. I dag fikk største endelig prøve skiene sine. Og var første gangen. Hurra for snø, i fjellene![]()
Å våkne opp med en hest som har fått en spiker i hoven. 6 cm inn. Og vetrinærer med rønken...er ikke å oppdrive på søndag * sukl*
Og der hoppet jeg glatt over nesten 20 sider[emoji85]
Hatt en hektisk men koselig helg.
Går det bra med alle sammen?