Nei. Nå er det natta på meg og.
Sove godt alle sammen.
Og til dere som skal starte å konkurrere i morgen. Lykke til
Sove godt alle sammen.
Og til dere som skal starte å konkurrere i morgen. Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kan du gjetteHvilken film?[emoji4]
Det var detHørtes deilig ut[emoji2]
Det gjorde jegKos deg på kino [emoji173]
God kveldGod kveld. Hatt en fin dag?
Her er vi slitne etter at vi var på "byn" en tur i går. DET er lenge siden
Ha en fin kveld[emoji2]
Usj. Bekken krangling er ikke noe gøy.
Håper det er bedre i morgen![]()
jepp, satser på det Utrolig dumt i grunnJeg har lovet laget å delta, så da blir det sånn.
Desverre
Hehe, nå har jeg gått gjennom alle gruppene og lagt ut oppdatert info til alle. Også har jeg snoket litt rundt. Det ser ut som de aller fleste gruppene er rimelig "kampklare" nåDa starter konkurransen i morgen tidlig. Så da forsvinner man for en ukemå huske på å lade mobilen vær gang jeg legger den ned
)
Ja, men... Bare ei ukeUtrolig dumt i grunn
Jeg fant den ikke på mitt forum? Mulig jeg bare er trøtt...Hehe, nå har jeg gått gjennom alle gruppene og lagt ut oppdatert info til alle. Også har jeg snoket litt rundt. Det ser ut som de aller fleste gruppene er rimelig "kampklare" nåTror dette kan bli gøy!
Og i tillegg er det en fotokonkurranse for prøvergruppen i uken som kommer![]()
Hehe, nå har jeg gått gjennom alle gruppene og lagt ut oppdatert info til alle. Også har jeg snoket litt rundt. Det ser ut som de aller fleste gruppene er rimelig "kampklare" nåTror dette kan bli gøy!
Og i tillegg er det en fotokonkurranse for prøvergruppen i uken som kommer![]()
haha vi er jo i samme gruppe;PDu og Sara som jeg vet om nå da [emoji14]
Men herlighet. Mange nok det gitt [emoji85][emoji23]
jo takk,Nei. Nå er det natta på meg og.
Sove godt alle sammen.
Og til dere som skal starte å konkurrere i morgen. Lykke til![]()
Ble det etter jul [emoji23] Men har nå brukt opp 4 kortstokker [emoji23][emoji23][emoji23]
God kveld. Hatt en fin dag?
Her er vi slitne etter at vi var på "byn" en tur i går. DET er lenge siden
Jeg og. Vår er den beste årstidenHar ikke så mye snø vi heller, så var gøy med en dag i snøen i dag. Men så har vi ikke så mye sol heller, mest regn
![]()