Vi hadde omvendt. Har regnet sidelengs forrige uke. Og i helgen kom snøen igjenHer pissregner det, så snøen som kom i helga forsvinner
Men for all del. Tar heller litt snø en bare regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde omvendt. Har regnet sidelengs forrige uke. Og i helgen kom snøen igjenHer pissregner det, så snøen som kom i helga forsvinner
Skjønner deg veldig godt.Usj nei. Hu sa jeg skulle teste de ut i 3 mnd. Funka de ikke så kutta jeg de. Mamma hadde gått på se og hu sa jeg måtte kutte ned. Ikke bare slutte. Kunne visst bli masse bivirkninger da [emoji85]
Ta ei uke om gangen tenker jeg
Er så mye piller. Litt lei av alt jeg må ta. Er ikke glad i å ha så mye [emoji87]
ei laaang uke daJa, men... Bare ei uke
Alltid plass til flere herEr det plass til en sjel til her inne?er det noen natteravner som er våkne?
![]()
God morgenGod morgen
Ser ut til å bli en grei dag her. Litt trøtt og sliten, men kan kun skylde på meg der. Kanskje prøve komme meg i seng før 22 i dag gitt [emoji23]
Stemt på korpset er gjort også.
Ha en fin dag alle sammen og til dere i konkurranse. Good luck! [emoji1]
Ja det er den [emoji14]Skjønner deg veldig godt.
Er det sarotex du har fått? (trenger ikke svare om du ikke vil)
I like måte KenguGod morgen
Ha en fin dag
Ja, den kommer når den kommer.
Tilnød er det mulig jeg hører om hun får begynne i andre, men egentlig tenker jeg tredje er helt fint.
Først komme igang med skolen og lekser og sånn.
Ser ut som damen står på beinet. Men for rønke for sikkreskyld
Da starter konkurransen i morgen tidlig. Så da forsvinner man for en ukemå huske på å lade mobilen vær gang jeg legger den ned
)
TakkI like måte Kengu![]()
Så gøy, glad han nå da?
Alltid gøy med playdate med andre familier, da har både barna og de voksene noen å snakke med. Hehe
Ja altså, hvis de ikke følger med på meg da bruker jeg gjerne tlf rasktHer også. Legger den bort når vi spiser og finner på ting sammen. Men stikker de å leker. Da kikker jeg raskt gjennom [emoji14]
Ja tror jeg bare må detHaha. Er det som er ulempen med å se sammen. En får jo aldri sett
Du får snike deg noen episoder i skjul![]()
Den har jeg også gått på. Fungerte ikke for migrenen, men litt på muskelsmertene (fibromyalgi).Ja det er den [emoji14]
God morgen KenguGod morgen alle sammen
Snø mem sol , yey det er fint når det er utedag
Planer for dagen?God morgen Kengu![]()