♫ Skravletråd Mars ♫

Vet ikke hva de har tenkt, jeg er ikke så inne i det enda. Har en førsteårs aspirant. Men hat sagt meg villig til å stille til valg til styret så havner sikkert der (ikke kamp om plassene akkurat, det er fem plasser og tre kandidater så langt...)
bare gi en pip om du ønsker info.
Jeg sitter i velforeningen for boligfeltet våres.
Så vi har søkt om midler til både fotballbinge og lekeplass ;)

Nå er det straks HELG :)
Ja.

Jeg burde hente mellomste.

Eldste går fra skolen snart.

Hmm.
Yngste sov jo ikke på tur så vi la oss på senga. Her ligger vi. Jeg sov en stund. Hun sover enda
Dvs. Våkner. Ammer. Tenker at nå skal vi stå opp. Så sover hun igjen.

Får ta på badet og bytte bleie og hente søster :-)

Mannen hjem til Taco mellom 17 og 18

Ja.

Jeg burde hente mellomste.

Eldste går fra skolen snart.

Hmm.
Yngste sov jo ikke på tur så vi la oss på senga. Her ligger vi. Jeg sov en stund. Hun sover enda
Dvs. Våkner. Ammer. Tenker at nå skal vi stå opp. Så sover hun igjen.

Får ta på badet og bytte bleie og hente søster :)

Mannen hjem til Taco mellom 17 og 18
Ha en fin ettermiddag. Og kos deg med tacoen :)

[emoji23][emoji23]
Sånt skjer også. Spør mannen titt og ofte "er dette rent eller hva? "

Sokker bare vet jeg skal til vask så
Er sluttet å vaske det som ikke er i skittentøyet:p også kommer han å sier jeg har ingen rene klær jo, nei så lær deg å hive de på rett sted da :p Så han er blitt litt bedre :hilarious:

Lille ville bare sove i senga sammen med mamma, så da kunne jeg likegodt sove ;-)
Åh, herlig. Her får han tenner, så soving utgår tydeligvis. Både på dagen og natten. Og om han sover på dagen er det bare 30 min, så da er jeg trøttere enn når jeg lå meg:p

Er sluttet å vaske det som ikke er i skittentøyet:p også kommer han å sier jeg har ingen rene klær jo, nei så lær deg å hive de på rett sted da [emoji14] Så han er blitt litt bedre :hilarious:
Det gjorde jeg også. Han la de ved senga. Jeg orka ikke gå å lete etter de. Så min er også bedre. Jeg er ikke mora hans gitt [emoji23]

Det gjorde jeg også. Han la de ved senga. Jeg orka ikke gå å lete etter de. Så min er også bedre. Jeg er ikke mora hans gitt [emoji23]
Nei vettu hva, litt må de nå klare selv :p

Men min er vant med at moren gjorde alt for de, men har sagt at sånn er ikke jeg. Gått 7 år, og han prøver forsatt på å snike seg unna husvask og sånn.. :p

Nei vettu hva, litt må de nå klare selv [emoji14]

Men min er vant med at moren gjorde alt for de, men har sagt at sånn er ikke jeg. Gått 7 år, og han prøver forsatt på å snike seg unna husvask og sånn.. :p
Hahaha. Min er så slem at han forteller meg som regel 15 min før at svigerfar kommer. Skal han få komme i hus får han løfte fingern selv gitt [emoji23] Jeg har det ikke så rotete altså. Men panikkrydding oppstår innimellom [emoji85]

Hahaha. Min er så slem at han forteller meg som regel 15 min før at svigerfar kommer. Skal han få komme i hus får han løfte fingern selv gitt [emoji23] Jeg har det ikke så rotete altså. Men panikkrydding oppstår innimellom [emoji85]
Hahaha. Lærte med eldste å aldri ha det mer rotete, enn at jeg klarte å få der greit på 30 min. Det har glidd litt ut, så panikkrydding skjer, oftere enn jeg vil innrømme :p Hadde jeg fått beskjed 15 min før hadde jeg latt alt være, om det var hans familie :p Bruker å få beskjed en time eller 2 før, og han gidder som oftest ikke hjelpe. Hehe.

Back
Topp