♫ Skravletråd Mars ♫

Fått ryddet og vasket hele leiligheten i dag, både oppe og nede.Så godt når alt er rent og klart til helg :)
Luksus! [emoji16] Har tatt gangen og badet. Resten var helt greit kjente jeg [emoji14]

Lurt! Har så lyst å se den jeg og. Må se om jeg får lurt min lillesøster, på 22 år, med meg :p
Ville egentlig gå med min lillesøster på 24 år [emoji14] Men siden det er 9årsgrense passa det jo med ungen [emoji14] Men har spurt søstra mi om å være med da. Riktignok med 3 barn utenom [emoji14]

Tydligvis her også.

Mannen er bare ram med sokker han. Plutselig er han varm og skreller de av seg.... [emoji85]
Haha. Her klarer ikke mannen gå uten sokker, og hater når jeg gjør det. Men han henger bare jakker og gensre av seg der han er. Så de lå jeg bare i sengen til han :p

Kjempestas hadde det nok vært. Er det noen plass man stemmer på nett, kan jeg alltid slenge inn en stemme om du vil. :)
Stemme på nett ja. Men ikke lett å lage link. Når jeg deler på Facebook fører linken likevel til hovedsiden og så må jeg søke opp vårt.

http://omoklubbkasse.no/?teamId=2248

Uansett "stemme på din forening" og søke opp Fiskerstand skolekorps. Tungvint løsning

Alle stemmer mottas med glede :-)

Haha. Her klarer ikke mannen gå uten sokker, og hater når jeg gjør det. Men han henger bare jakker og gensre av seg der han er. Så de lå jeg bare i sengen til han :p
[emoji23][emoji23]
Sånt skjer også. Spør mannen titt og ofte "er dette rent eller hva? "

Sokker bare vet jeg skal til vask så

Jeg er sånn som tar av meg sokkene under pleddet i sofaen... Mannen fisker frem 2-4 par og ser på meg.... Ja.... Jeg vet..

Stemme på nett ja. Men ikke lett å lage link. Når jeg deler på Facebook fører linken likevel til hovedsiden og så må jeg søke opp vårt.

Uansett "stemme på din forening" og søke opp Fiskerstand skolekorps. Tungvint løsning

Alle stemmer mottas med glede :-)
Stemt :D Selvsagt kan jeg prøve å hjelpe.

Men jøssenavn. Ser at niesa mi si gruppe ligger på 2.plass da. Kjente igjen det navnet gitt. Har ikke sett hu har lagt ut noe på fb. Men ser ut som de klarer seg godt uten min stemme [emoji14]

Invitasjoner sendt. Eldste fylte nylig 11 år og skal ta med vennene sine (3 stk) på tur til byen (med meg). Da blir det McDonalds og kino (Skjønnheten og udyret) Jeg gleder meg vel like mye.

Får jeg håpe alle svarer kjapt. Så jeg får bestilt billettene. Er jo premiere neste helg på den og jeg gleder meg masse ! [emoji7][emoji23]
den SKAL jeg også å se. Gleder meg grådig:)

Så har man engasjert seg i å forsøke å vinne (nye) uniformer til korpset. Reelt sett, uniformer til korpset. De har ikke. De kjøpte noen brukte fra et korps som er lagt ned, men de fleste av dem passer ikke så mye må kjøpes inn.

Min sønn er bare aspirant så han får ikke uniform. Han får du svart jakke med logo på. De som går i selve korpset håper jeg får uniform til mai. Men det er jeg sannelig ikke sikker på. Korpset er lite og økonomien skral og aspirantene nesten like mange som korpset, det medførte innkjøp av en del nye instrumenter i høst for de hadde ikke nok. Jeg havner trolig i styret under årsmøtet neste uke og får da mer innsyn i hvordan det står til. Men når denne omo-kampanjen for nye drakter ble lansert og vårt korps registrert engasjerer jeg meg i å stemme og dele i alle fall. Til topps på listene kommer vi ikke. Er på femhundre-og-noe-plass. Men for hver stemme som utgjør et lodd kaaaaaaan vi vinne loddtrekning

Å få bedre økonomi i korpset er nok noe å jobbe med, en vekstfase er dyr men korpset har nesten vært borte. De er ikke mange nok til å spille i toget uten hjelp av voksne i bygda. Om de nye aspirantene blir med videre kan det hjelpe på

Men så stas det hadde vært å se dem i uniformer!

Dere har ikke tenkt på å søke om midler i banker, foreninger osv.
Finnes mange plasser en kan søke om midler til slike ting :)

Stemt :D Selvsagt kan jeg prøve å hjelpe.

Men jøssenavn. Ser at niesa mi si gruppe ligger på 2.plass da. Kjente igjen det navnet gitt. Har ikke sett hu har lagt ut noe på fb. Men ser ut som de klarer seg godt uten min stemme [emoji14]
Stilig da. Topp tre etter endt kampanje vinner i tillegg til loddtrekning underveis

Alle stemmer mottas med glede :)
Må prøve hjemme. Fikk ikke åpnet opp siden skikkelig. Ble bare en grønn sirkel som gikk rundt og rundt

Vet ikke hva de har tenkt, jeg er ikke så inne i det enda. Har en førsteårs aspirant. Men hat sagt meg villig til å stille til valg til styret så havner sikkert der (ikke kamp om plassene akkurat, det er fem plasser og tre kandidater så langt...)

Vet ikke hva de har tenkt, jeg er ikke så inne i det enda. Har en førsteårs aspirant. Men hat sagt meg villig til å stille til valg til styret så havner sikkert der (ikke kamp om plassene akkurat, det er fem plasser og tre kandidater så langt...)

Back
Topp