Det skal jeg snartSov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg snartSov godt![]()
Sov godtFant senga mi jeg , godt å legge seg
Hvilken anledning??[emoji2]
Natta. Sov godt [emoji1]Bursdagsfeiring i morgen.Nå er jeg så sliten etter all bakinga, at jeg stuper. God natt!
Bursdagsfeiring i morgen.Nå er jeg så sliten etter all bakinga, at jeg stuper. God natt!
He he de barna dine15% igjen. Menmen. Skal ikke være så sen i dag uansett. Se litt simpsons før jeg køyer. MÅ være trøtt for å sovne raskt. Hører mannen snorker.
Han sjekka forresten minste. Hu hadde stjelt to bøker fra søstra si før hu sovna. Han fant de under puta. Tralalala [emoji85]
Veldig koselig daVi har jammen vært her lenge gitt
![]()
30 her nå, var 3 da jeg gikk opp15% igjen. Menmen. Skal ikke være så sen i dag uansett. Se litt simpsons før jeg køyer. MÅ være trøtt for å sovne raskt. Hører mannen snorker.
Han sjekka forresten minste. Hu hadde stjelt to bøker fra søstra si før hu sovna. Han fant de under puta. Tralalala [emoji85]
Skal det snaaaartSov godt![]()
Fant senga mi jeg , godt å legge seg
[emoji87] Blir småsprø jeg [emoji23]He he de barna dine
[emoji23][emoji23] Min munn er lukket [emoji87]Hysj. Må ikke si det høyt[emoji23][emoji23][emoji23]
Høres herlige ut synes jeg[emoji87] Blir småsprø jeg [emoji23]
Jeg også tenker jeg. Bare se en episode førstSkal det snaaaart
Hei
Har 3 barn på 2 (om en uke), 5 og 10 år.
Er 41 (og den eldste på denne tråden), og vært her alt for lenge![]()
Bursdagsfeiring i morgen.Nå er jeg så sliten etter all bakinga, at jeg stuper. God natt!
Av hva?Jeg også tenker jeg. Bare se en episode først![]()
15% igjen. Menmen. Skal ikke være så sen i dag uansett. Se litt simpsons før jeg køyer. MÅ være trøtt for å sovne raskt. Hører mannen snorker.