Rolig her i dag. Får straks hente minsta på sfo. Og en pakke som mannen har fått på posten så jeg![]()
Straks ut døren her og for å hente på SFO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rolig her i dag. Får straks hente minsta på sfo. Og en pakke som mannen har fått på posten så jeg![]()
Har som sagt gjort detMelde deg ut?
Kunne noen ha sendt meg litt bakelyst?Skal bake 5 kaker...
Nei.. vi lager den helt plain.. gubben vil ikke ha den med masse greier inni eller på. Kun krydder jeg får putte i den. Han vil heller ha tilbehøret ved siden avBruker du noe på toppen av den? Jeg bruker ost. Noe jeg har forstått ikke er så vanlig[emoji85]
Veldig fort [emoji87] Pleier fly her inne også til tider da.Tiden flyr når man har det kjekt [emoji23]
Fort gjort [emoji87][emoji23]Det gjorde vi [emoji1319] (og brukte alt for mye penger [emoji23][emoji23] )
De er henta. Og nettbrettmodus er på plass. Greit. 10 min til middag. Så da kan leksene vente litt [emoji28]Straks ut døren her og for å hente på SFO![]()
Her er leksenr og pliktenr ferdigDe er henta. Og nettbrettmodus er på plass. Greit. 10 min til middag. Så da kan leksene vente litt [emoji28]
Åh! Så kjekk overraskelse. Også hørtes det veldig godt ut [emoji7]Tror jeg får sjokk. Samboeren min står å lager middag i dag [emoji14] Biff med reste potetmosEr ikke ofte han lager noe annet en hamburger.
Heldigen ! De har ikke mye. Kun lesing. Med kakao visstnok. Så må lage det også senere [emoji23] Minste bruker lengre enn 10 min på lesing da. Hu er ikke så fan av lekser. Kjedelig når det allerede i 1.klasse er helst en kamp [emoji85]Her er leksenr og pliktenr ferdig
Jaaa. Var snilt av han. Tror jeg må legge minste i middagstid flere gangerÅh! Så kjekk overraskelse. Også hørtes det veldig godt ut [emoji7]
Leseoppdrag her +matteHeldigen ! De har ikke mye. Kun lesing. Med kakao visstnok. Så må lage det også senere [emoji23] Minste bruker lengre enn 10 min på lesing da. Hu er ikke så fan av lekser. Kjedelig når det allerede i 1.klasse er helst en kamp [emoji85]
Kanskje jeg skal begynne å se ettrr paviljong da
Og lillemor sover enda.
Så deilig. Innedubb. Kos.
Ute snør det våte filler og jeg hadde ikke noe lyst å gå tur. Kanskje kjøre en tur til mamma, og kanskje innom Plantasjen, men ikke kjøpe hagemøbler
Jo, var nok det... men legen på bup sa vi skulle prøve igjen.
Vist ikke må desember 10 opp å gå! Hahaha![]()
Fant ingenDet må vi også ha[emoji2]si ifra om du finner en fin til god pris !
Vet ikke
Hente snuppa etter hytteturen ca 1430
Muligens Plantasjen for å sikle på møbler og kanskje få med litt småplukk av frø og stiklinger jeg ikke trenger hjem
Jeg har en boks med frø og stiklinger kjøpte jeg i februar og de koser seg o vinduet.
Innom mamma og hente en avlegger av en clivia jeg skal få. Som snart blomstrer.
Nå sitter jeg med en sovende baby som holder på å våkne på fanget.
Hun valgte seg litt våkne-pupp, hun som sovnet under amming for halvannen time siden.
God formiddag forresten.
Her er jeg hjemme med storebror. Syk.
Skal snart lage boller til lunch![]()