♫ Skravletråd Mars ♫

Bruker du noe på toppen av den? Jeg bruker ost. Noe jeg har forstått ikke er så vanlig[emoji85]
Nei.. vi lager den helt plain.. gubben vil ikke ha den med masse greier inni eller på. Kun krydder jeg får putte i den. Han vil heller ha tilbehøret ved siden av

Tror jeg får sjokk. Samboeren min står å lager middag i dag :p Biff med reste potetmos:p Er ikke ofte han lager noe annet en hamburger.

Her er leksenr og pliktenr ferdig
Heldigen ! De har ikke mye. Kun lesing. Med kakao visstnok. Så må lage det også senere [emoji23] Minste bruker lengre enn 10 min på lesing da. Hu er ikke så fan av lekser. Kjedelig når det allerede i 1.klasse er helst en kamp [emoji85]

Heldigen ! De har ikke mye. Kun lesing. Med kakao visstnok. Så må lage det også senere [emoji23] Minste bruker lengre enn 10 min på lesing da. Hu er ikke så fan av lekser. Kjedelig når det allerede i 1.klasse er helst en kamp [emoji85]
Leseoppdrag her +matte

Og lillemor sover enda.

Så deilig. Innedubb. Kos.

Ute snør det våte filler og jeg hadde ikke noe lyst å gå tur. Kanskje kjøre en tur til mamma, og kanskje innom Plantasjen, men ikke kjøpe hagemøbler

Bra hun har godt sovehjerte inne[emoji2]

Vet ikke

Hente snuppa etter hytteturen ca 1430

Muligens Plantasjen for å sikle på møbler og kanskje få med litt småplukk av frø og stiklinger jeg ikke trenger hjem

Jeg har en boks med frø og stiklinger kjøpte jeg i februar og de koser seg o vinduet.

Innom mamma og hente en avlegger av en clivia jeg skal få. Som snart blomstrer.

Nå sitter jeg med en sovende baby som holder på å våkne på fanget.

Hun valgte seg litt våkne-pupp, hun som sovnet under amming for halvannen time siden.

Hehe, fikk du gjort noe på lista di?[emoji2]

Back
Topp