He he det er detDu kan ikke gi deg enda. Det er for tidlig[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det er detDu kan ikke gi deg enda. Det er for tidlig[emoji6]
Kb soiser restenav pannekakene fra i gårIdag skal jeg lage kjøttpudding. Hva skal dere ha til middag?
Aner ikke. Jeg lurte 11 åringen og venninna hennes nå til å laste ned the moron test. Veldig underholdende å se på de tenke [emoji14]Hva skal jeg da finne på
Det skal vi lage en av dagene i helga tenkte vi [emoji4] jeg gjorde feil sist og da ble den rar gitt, men god på smakIdag skal jeg lage kjøttpudding. Hva skal dere ha til middag?
Det vil jeg troAner ikke. Jeg lurte 11 åringen og venninna hennes nå til å laste ned the moron test. Veldig underholdende å se på de tenke [emoji14]
Her blir det veldig enkelt. Blir makaroni med litt fløte og cheddarost. Også litt svinestrimler sammen.![]()
Aner ikke. Jeg lurte 11 åringen og venninna hennes nå til å laste ned the moron test. Veldig underholdende å se på de tenke [emoji14]
Det skal vi lage en av dagene i helga tenkte vi [emoji4] jeg gjorde feil sist og da ble den rar gitt, men god på smak
Rolig her i dag. Får straks hente minsta på sfo. Og en pakke som mannen har fått på posten så jeg![]()
Det skal vi lage en av dagene i helga tenkte vi [emoji4] jeg gjorde feil sist og da ble den rar gitt, men god på smak
Kjempegodt er det og unga sluker det nedpå [emoji7]Det hørtes veldig godt ut det. Har faktisk aldri laget makaroni med ost.
Uff ja. Man blir avhengigHar jeg aldri hørt om. Spill?
God tur [emoji16]Skal straks i barnehagen. Så er det middag[emoji16][emoji16]
Veldig roligRolig her i dag. Får straks hente minsta på sfo. Og en pakke som mannen har fått på posten så jeg![]()
Idag er det virkelig dritt vær ja. Kunne ikke den lille snøen som kom i går fått lagt da?
Hjemme med storebror idag. Ligger på sofaen og ser Barne-TV[emoji16]
Kos dere [emoji1][emoji1]
Uff ja. Men måtte se den episoden jeg hadde tatt opp. Også kjørte jeg tanta mi hjem etter partyet. Og hu inviterte meg inn til å se på nye møbler og oppussa bad [emoji23] Plutselig gikk tiden
Sov som en stein. Det var deilig [emoji1]
Haha. Klassisk tilfelle når man møter noen fra bv[emoji23]
Kos dere
Gud så lei jeg er barnas egen bokverden...