♫ Skravletråd Mars ♫

Ganske sikker på hu sover. Men våger ikke sjekke. Er så typisk at om jeg sniker meg inn så hører jeg plutselig - Mamma? [emoji23]

For all del, ikke sjekk[emoji85][emoji85][emoji85]

Jeg holder nesten pusten når jeg er inne å ser til 4 åringen før jeg legger meg[emoji12]

Kan vi ta en liten bli kjent runde for min del?
Er jo ganske ny her i skravletråden.

*blinker hardt med dådyrøyne*
Hei. Jeg er spyro [emoji56]
Jeg er 30 år gammel og fra Rogaland. Har to barn. Ei på 6.5 år og ei på 11 år.
Har hengt her inne i rett over 11 år :o
Med ett annet nick vel og merke i mange av de årene. Skjedde noe og jeg måtte lage ny.

Har ikke planer om mer barn da. Så føler egentlig jeg ikke burde være her inne. Menmen. Vanskelig å bli kvitt meg [emoji23]

Velkommen

For all del, ikke sjekk[emoji85][emoji85][emoji85]

Jeg holder nesten pusten når jeg er inne å ser til 4 åringen før jeg legger meg[emoji12]
Usj ja. Eldste var så enkel i forhold. La hu og hu sov 2 min etterpå. Tross for man klippa plenen rett utafor vinduet hennes [emoji14]

Skjedd noe spennende her i dag da? :)

Mannen la seg nå uansett. Så OM hu tuller er det han som tar seg av det da. [emoji14] Haha

Hei. Jeg er spyro [emoji56]
Jeg er 30 år gammel og fra Rogaland. Har to barn. Ei på 6.5 år og ei på 11 år.
Har hengt her inne i rett over 11 år :o
Med ett annet nick vel og merke i mange av de årene. Skjedde noe og jeg måtte lage ny.

Har ikke planer om mer barn da. Så føler egentlig jeg ikke burde være her inne. Menmen. Vanskelig å bli kvitt meg [emoji23]

Velkommen

Så koselig å vite litt om dere.

Jeg er selv snart 30 år. Bosatt litt utenfor Bergen.
2 barn. Ei på 4 og en på 8,5.
Vert på bv i ca 9-10 år[emoji33]
Har brukt et annet nick;)

Den er veldig fin så jeg har hatt lyst på den o flere år og så litt muligheten når den glassplata som altså er hele bordplata på det forrige bordet vårt tok bilen til pappa.

Følgende "gleder oss til sommeren" samtale fant sted i dag. Uten at ungene visste at jeg tenker på nye møbler

Å, gleder meg til sommeren. Det er da vi pleier spise det jeg vil ha, sa eldstemann

Is, sa mellomste

Ja. Det også, men jeg mente noe annet.

Grillmat sa jeg.

Ja, og sommerkotteler!!!

Nam, koteletter, sier mellomste

Og spise ute!!! Sa guttungen

Vi har ikke bord, smetter faren inn

Vi får kjøpe nytt da, sier guttungen

Spanderer du? Sier faren som har fått disse inspirasjonsbildene fra meg..

Nei, fastslår guttungen

Så da så.

Men da har jeg i alle fall en alliert som også liker å spise ute!

Hehe, allierte er alltid kjekt å ha![emoji23]

Back
Topp