Vi har fått fiber idag[emoji7][emoji7]
Ja, jeg bor laaaaaaangt fra tettbebygd strøk. Åpnet seg opp en ny verden[emoji16]
Da lurer jeg på hvor du bor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fått fiber idag[emoji7][emoji7]
Ja, jeg bor laaaaaaangt fra tettbebygd strøk. Åpnet seg opp en ny verden[emoji16]
Hva shoppet du?Super kos! For en herlig dame! Praten gikk i ett. Og så tok vi en shopping runde etterpå. Brukte for mye penger [emoji23]
Ser dere på sommerhytta?
Er finale i dag! Jeg er så spent, for kjenner emelie og Preben, heier selvfølgelig på dem!!
Hva shoppet du?
He he fikk shoppet littJakke til snuppa, tøfler til snuppa, støvler til poden... sikkert noe jeg ikke kommer på også [emoji23]
Ikke så veldig spennende.
Er det jeg sier de dagene jeg står opp kl 5 for å nå flyet til en annen by, ha møte hele dagen for så å ta flyet ned igjen....
6åring til sengs, riktignok prøver å finne på noe tull. Men med dørene åpne hører jeg så fort tærne treffer gulvet [emoji14]
He he fikk shoppet litt
Er det
(Og "paracetten hjalp. mobilen til gutten har gjenoppstått fra de døde (IGJEN))
Ha ha såpss jaBlakk frem til 20. Nå [emoji33][emoji33]
Jepp, nå er det hele 6 dager til jeg skal ut igjenTenk de som har det slik flere dager i uken. Jeg hadde blitt sprø[emoji12]
Innimellom hvertfall. [emoji23] Det veksles fryktelig ofte på det humøret.
Hu har også vært fryktelig fæl med å hinle med øyne og lage klagelyder. Så etter noen år med dette har de visstnok lært på skolen om kroppspråk og hvor fælt det var med himling av øya og hvordan det tolkes. Og slikt må man ikkr gjøre.
Og alt dette forklares også mens hu himler med øya og syns det hele er så teit. Hu innser det ikke selv en gang at hu gjør det [emoji85]
Super kos! For en herlig dame! Praten gikk i ett. Og så tok vi en shopping runde etterpå. Brukte for mye penger [emoji23]
Retur, faktura +++
Kb på vei i seng
Noe så spennende som en del til motoren i arbeidsbilen [emoji14] Ikke spør hva det heter. Det aner jeg ikke [emoji23]
Ganske sikker på hu sover. Men våger ikke sjekke. Er så typisk at om jeg sniker meg inn så hører jeg plutselig - Mamma? [emoji23]Hoho, håper hun ga opp fanterier![emoji23]
Ganske sikker på jeg var veldig uskyldig som lita [emoji23][emoji56]Haha, man kjenner seg jo igjen ikke sant?![emoji23][emoji12]
Tror det? Har ikke peiling. [emoji23] Så lenge bilen går og jeg har musikk er jeg fornøyd hahaHihi, sikkert kjekt å ha![emoji23]