Skravletråd

Her blir det dårlig med antall skritt i mars, min trofaste turvenninne skal til dyrlegen for en stor operasjon i dag, men håper styrketrening og yoga teller det og'? Ettersom dere snakker i skritt, så ble jeg litt usikker... :rolleyes:

Her blir det dårlig med antall skritt i mars, min trofaste turvenninne skal til dyrlegen for en stor operasjon i dag, men håper styrketrening og yoga teller det og'? Ettersom dere snakker i skritt, så ble jeg litt usikker... :rolleyes:

Ikke bare skritt som teller, nei[emoji2]all bevegelse er tommel opp!

Jeg har ikke satt meg noe mål siden jeg har en stillesittende jobb[emoji4] tar det jeg får!
Er det da jeg skal la være å si at det har jeg også :P

Alt teller [emoji16]
Håper det går bra med hunden din da [emoji173]️(antar det er hund siden se færreste går tur med andre dyr)

Vet at Klatremus har en skikkelig bra dag med mange skritt så jeg føler jeg med mine 10.000 skritt ikke har noenting [emoji54]

Vet at Klatremus har en skikkelig bra dag med mange skritt så jeg føler jeg med mine 10.000 skritt ikke har noenting [emoji54]
Haha, lenge siden jeg har vært på denne tråden [emoji6]

Men ja, i dag har jeg vært flink [emoji6]
Har det dobbelte i dag [emoji6]

Men trøst deg med det at det garantert ikke kommer til å fortsette sånn utover mars [emoji23]

Haha, lenge siden jeg har vært på denne tråden [emoji6]

Men ja, i dag har jeg vært flink [emoji6]
Har det dobbelte i dag [emoji6]

Men trøst deg med det at det garantert ikke kommer til å fortsette sånn utover mars [emoji23]
Men én utrolig bra start da [emoji6]

Godt å høre at annen trening teller også. :)

Takk, Shadow - det går bra med hunden. ;) Har forøvrig møtt katter i sele og bånd på tur faktisk! :hilarious:
Ene naboen her går tur med kaninen i bånd [emoji85] gamle naboen gikk tur med katta i bånd så sett det, men hunden er beste turkompisen [emoji6]

Så bra! [emoji4]

Lykke til med hunden!!!
All trening er jo flott og noen måneder har vi hatt ulike tråder for ulik type trening. Og vi har også regnet om div trening til skritt.
Selv så regner jeg kun skritt ved løping/ gåing som skritt på skritt-tråden.

Back
Topp