Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det dårlig med antall skritt i mars, min trofaste turvenninne skal til dyrlegen for en stor operasjon i dag, men håper styrketrening og yoga teller det og'? Ettersom dere snakker i skritt, så ble jeg litt usikker...![]()
Er det da jeg skal la være å si at det har jeg ogsåJeg har ikke satt meg noe mål siden jeg har en stillesittende jobb[emoji4] tar det jeg får!
Alt teller selvfølgeligHer blir det dårlig med antall skritt i mars, min trofaste turvenninne skal til dyrlegen for en stor operasjon i dag, men håper styrketrening og yoga teller det og'? Ettersom dere snakker i skritt, så ble jeg litt usikker...![]()
Alt teller [emoji16]Her blir det dårlig med antall skritt i mars, min trofaste turvenninne skal til dyrlegen for en stor operasjon i dag, men håper styrketrening og yoga teller det og'? Ettersom dere snakker i skritt, så ble jeg litt usikker...![]()
Er det da jeg skal la være å si at det har jeg også![]()
Vet at Klatremus har en skikkelig bra dag med mange skritt så jeg føler jeg med mine 10.000 skritt ikke har noenting [emoji54]
Haha, lenge siden jeg har vært på denne tråden [emoji6]Vet at Klatremus har en skikkelig bra dag med mange skritt så jeg føler jeg med mine 10.000 skritt ikke har noenting [emoji54]
Alt teller selvfølgelig![]()
Alt teller [emoji16]
Håper det går bra med hunden din da [emoji173]️(antar det er hund siden se færreste går tur med andre dyr)

Kommet opp i 11.000 og selvom det er godkjent i forhold til 10.000 hver dag vil jeg ha mer [emoji23]Trøst deg med at jeg også såvidt har passert 10000[emoji849]
Men én utrolig bra start da [emoji6]Haha, lenge siden jeg har vært på denne tråden [emoji6]
Men ja, i dag har jeg vært flink [emoji6]
Har det dobbelte i dag [emoji6]
Men trøst deg med det at det garantert ikke kommer til å fortsette sånn utover mars [emoji23]
Ene naboen her går tur med kaninen i bånd [emoji85] gamle naboen gikk tur med katta i bånd så sett det, men hunden er beste turkompisen [emoji6]Godt å høre at annen trening teller også.
Takk, Shadow - det går bra med hunden.Har forøvrig møtt katter i sele og bånd på tur faktisk!
![]()
Wow bra!Er det nå jeg skal la være å si jeg er oppe i 21.284 skritt i dag?
![]()
Hihi. For en gangs skyld har jeg gått mer enn deg [emoji6]Er det nå jeg skal la være å si jeg er oppe i 21.284 skritt i dag?
![]()
Her blir det dårlig med antall skritt i mars, min trofaste turvenninne skal til dyrlegen for en stor operasjon i dag, men håper styrketrening og yoga teller det og'? Ettersom dere snakker i skritt, så ble jeg litt usikker...![]()
Kommet opp i 11.000 og selvom det er godkjent i forhold til 10.000 hver dag vil jeg ha mer [emoji23]
Er det nå jeg skal la være å si jeg er oppe i 21.284 skritt i dag?
![]()