Er ganske fornøydSupert det også da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ganske fornøydSupert det også da![]()
Fridag er alltid topp[emoji2] håper du har koset deg litt også!
Aha da forstår jeg!Jo, men jeg skal opp kl 6 i morgen tidlig for å komme meg på jobb![]()
Er ikke en løper eller jogger egentlig, går i raskt tempo med barnevogna foran meg [emoji4] kan hende det blir noe jogging om noen kg [emoji4]
Det kan jeg forstå var herlig ja! [emoji16] høres ut som en veldig fin helg [emoji4]
Merker jeg gleder meg til å registrere skritt igjen [emoji4]
Hadde vært så gøy å hadde med dere 2![]()
Så koselig å høre[emoji2]
Starter tellingen 1.mars[emoji6]
Håper jeg kommer meg dit [emoji4]Jeg startet også med raske turer. Etterhvert ble de lengre og raskere - nå er de en blanding av rask gange og jogg.
Ja det hjelper ofte på å registrere hvor aktiv man faktisk er, husker jo at jeg tenkte at nå kan jeg jo prøve å få 20.000 [emoji6]Det har vært veldig motiverende for meg.
Håper jeg kommer meg dit [emoji4]
Vet ikke helt om jeg syns det blir lettere eller vanskeligere etterhvert uten barnevogn.
Er tur mulighet i en skog da som blir mulig uten vogna
Ja er nettopp det, får nyte vogna mens jeg kan ihvertfall [emoji4]Jeg synes vogn er supert ved gange i motbakker for å få pulsen opp men ved jogging liker jeg best å være uten vogn.
Er jo gøy å følge hverandre
(Og det er lov å registrere skritt selv om man ikke tenker å gå for 300.000)
Det er lurt, merker ihvertfall fort om man burde være mer aktiv
4 km tur i moderat tempo, masse husarbeide, litt TV titting og mandagstimen "min" gjorde mandagen min fin.
Slapp dag på treningsfronten men ble jo endel skritt på jobb og hjemme uansett.