Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke en løper eller jogger egentlig, går i raskt tempo med barnevogna foran meg [emoji4] kan hende det blir noe jogging om noen kg [emoji4]Åh! Er du en av de som løper? Skulle ønske jeg likte det, men dessverre så haaater jeg å jogge. Blir mer som kappgang her.![]()
Det kan jeg forstå var herlig ja! [emoji16] høres ut som en veldig fin helg [emoji4]Hjemme fra Stockholm
Nydelig helg på alle vis
Mange forbausede fjes når jeg kom trippende i velsittende jeans på fredagherrrrlig følelse
Blitt mye god mat og godt drikke og ikke minst herlig faglig input og koselig sosialt [emoji14]
Svømt 1600 meter fredag og lørdag
Gått 30 min rask tur lørdag og søndag
Nå stuptrøtt og finner sengen![]()
Så bra [emoji16]Til tross for færre skritt enn jeg pleier ha, paserte jeg
500.000 skritt i helgen![]()
Til tross for færre skritt enn jeg pleier ha, paserte jeg
Deilig fridag i dag - blir en hardt tiltrengt opprydning og shining her hjemme (når mor ikke er hjemme en hel helg). Kanskje en liten tur og ikke minst trening i kveld!!!!
Merker jeg gleder meg til å registrere skritt igjen [emoji4]
Tror jeg også skal begynne med det igjen[emoji2]
Hadde vært så gøy å hadde med dere 2Merker jeg gleder meg til å registrere skritt igjen [emoji4]
Hadde vært så gøy å hadde med dere 2![]()
Du er helt rå.Til tross for færre skritt enn jeg pleier ha, paserte jeg
Er jo gøy å følge hverandreSå koselig å høre[emoji2]
Starter tellingen 1.mars[emoji6]
Det er lurt, merker ihvertfall fort om man burde være mer aktivTror jeg også skal begynne med det igjen[emoji2]
Blir med fra onsdag [emoji4]Hadde vært så gøy å hadde med dere 2![]()
Ops, takk for påminnelsen, må lade klokken minBlir med fra onsdag [emoji4]
Må huske å bruke Aktivitetsklokka igjen da også lade den [emoji4]
Ja det er viktig å få gjort! [emoji2]Ops, takk for påminnelsen, må lade klokken min
Den ligger og lader nåJa det er viktig å få gjort! [emoji2]
Så tidlig? [emoji54]. Jeg sitter helt alene og vurderer å lage meg en hibiscus te [emoji4]Den ligger og lader nå
Det burde jeg også gjøre snart..
Jo, men jeg skal opp kl 6 i morgen tidlig for å komme meg på jobbSå tidlig? [emoji54]. Jeg sitter helt alene og vurderer å lage meg en hibiscus te [emoji4]
Du er helt rå.
Kommer til å passere 400.000 i morgen![]()