♫ Skravletråd februar ♫

Er det sånn at alle i klassen blir invitert til alle sin feiring da eller? Er bare nyskjerrig.
Er så forskjellig hvordan det "løses" rundt omkring. Husker da jeg vokste opp, da måtte f eks alle av samme kjønn få komme i bursdag, for å motvirke mobbing/utestengelse. Ble maaaaange bursdager haha (ikke så liten skole)
Her er det alle jentene/guttene wller hele klassen
Det har vi fortsatt (de fleste hvertfall)

Det er mange ting som dukker opp i en mors liv....

Man ser noe på idiotboksen (TV'en) og eldsten spør hvorfor sitter mannen i rullestol.
Man snakker om det, det kan være mange grunner, respekt, praktisk og så videre.
Så kommer man inn på nære relasjoner.....
Mamma skulle ha sittet i rullestol
Mamma hadde flaks.
Den 5. i Norge, det første barnet som ble operert for den type ryggskade og det bare var flaks jeg ikke var i rullestol allerede og da hadde det ikke vært noen vei tilbake...

Tror gutten fikk et litt annet syn på det, på en positiv måte, at de det gjelder er som alle andre

Kanskje den ikke har kommet i alle butikker ennå?[emoji849] jeg handlet min på Meny..
Det kan hende... har ikke meny her. Får se om jeg finner noe på neste handlerunde :)

Er det sånn at alle i klassen blir invitert til alle sin feiring da eller? Er bare nyskjerrig.
Er så forskjellig hvordan det "løses" rundt omkring. Husker da jeg vokste opp, da måtte f eks alle av samme kjønn få komme i bursdag, for å motvirke mobbing/utestengelse. Ble maaaaange bursdager haha (ikke så liten skole)
Tjæ.. Mer sånn.. 1.-4. Klasse, eller siste bhg + 1.-2. Klasse [emoji14]

Vi inviterte de fire laveste trinnene. De er vel 11 stk samlet nå [emoji14]

Man ser noe på idiotboksen (TV'en) og eldsten spør hvorfor sitter mannen i rullestol.
Mamma hadde flaks.
Den 5. i Norge, det første barnet som ble operert for den type ryggskade og det bare var flaks jeg ikke var i rullestol allerede og da hadde det ikke vært noen vei tilbake...

Tror gutten fikk et litt annet syn på det, på en positiv måte, at de det gjelder er som alle andre
Greit å få litt.. Personlig perspektiv eller hva man skal kalle det.

Man får kjøpt svinekjøttdeig i butikken.
Er det jeg bruker
Ok. Har aldri lagd med svin før, eller prøvd svinekjøttdeig, da får jeg testet det :) Har brukt lam, kvernet det selv hjemme. Er det noe spesielt krydder man bruker eller er det bare smak og behag?

Mamma hadde flaks.

Det er godt når man får slikt perspektiv på ting. Og spesielt slike sterke hendelser!

Back
Topp