Håper du fikk deg litt søvn i natt.Vanskelig å sove i nattusj...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du fikk deg litt søvn i natt.Vanskelig å sove i nattusj...
God morgenGod formiddag godtfolk! Siste dag før vinterferie for noen, andre tar helg i ettermiddag og noen skal kanskje jobbe? Hva går du i møte?
Ønsker alle en fortreffelig dag![]()
Skal kanskje på jobbfest i ettermiddag, for å feire at sola er tilbake, selv om det er 14 dager siden den gjorde det.. evt så ville folk bare ha en fest og solfest ble valgt som tilfeldig temaGod formiddag godtfolk! Siste dag før vinterferie for noen, andre tar helg i ettermiddag og noen skal kanskje jobbe? Hva går du i møte?
Rydde og vaske huset.God formiddag godtfolk! Siste dag før vinterferie for noen, andre tar helg i ettermiddag og noen skal kanskje jobbe? Hva går du i møte?
Misunner deg ikkeRydde og vaske huset.
Huset står på hodet og onsdag kommet slekta i bursdag.
Tirsdag skal jeg bake
Bursdag er stas, den kommende seksåringen har hatt nedtelling siden vi bladde over til februar på kalenderen.Misunner deg ikkemen koselig med bursdag da
kos deg!
Herlig når de gleder seg på den måtenBursdag er stas, den kommende seksåringen har hatt nedtelling siden vi bladde over til februar på kalenderen.
Prosessen i forkant er stress. Men det trengs.
Her blir det en rolig helg. Vinterferien er ikke før neste uke igjen her, så neste uke blir heldigvis "vanlig"God formiddag godtfolk! Siste dag før vinterferie for noen, andre tar helg i ettermiddag og noen skal kanskje jobbe? Hva går du i møte?
Jeg også har lyst å gå en skogstur. Men været er ikke helt på vår side dessverre. Regner sidelengs her.Skal kanskje på jobbfest i ettermiddag, for å feire at sola er tilbake, selv om det er 14 dager siden den gjorde det.. evt så ville folk bare ha en fest og solfest ble valgt som tilfeldig tema
Føler jeg burde gå lange turer i skog og mark i helga, men sludder sidelengs, så frister dessverre lite![]()
Har du sett i kjøleskapetBittelitt upraktisk at inne-enheten av babycallen er borte...
??
)Kos deg med ryddinga. Bursdag er stas, men ikke fullt så gøy å lage tilRydde og vaske huset.
Huset står på hodet og onsdag kommet slekta i bursdag.
Tirsdag skal jeg bake
Ikke helt fantastisk det heller... regna sidelengs i går, og da måtte jeg kaste ei pølse ut døra for å få med meg bikkja ut av yttergangenJeg også har lyst å gå en skogstur. Men været er ikke helt på vår side dessverre. Regner sidelengs her.
Ville heller hatt noe som er hvit![]()
Nei, men det er 99% sikkert den samme babyen som jeg skulle lytte etter som har gjort av den, så jeg har lett i lekekassen (fant et håndkle) og papirinnsamlingen (fant en boks vitaminløver)....Har du sett i kjøleskapet??
(jeg legger fra meg slike ting både i kjøleskap og frys)
Herlighet så effektiv du er da. Super momSånn, jeg har i alle fall støvsuget sofaen, moppet under den (utrolig hvor mye rart som havner under sofaen. Og forøvrig mellom putene. Og hundehår....) og byttet duk på salongbordet
En sofa til å gjøre det samme med, spisebordet må også bytte duk (først rydde den halvmeteren av bordet vi ikke spiser på....) så er det å ta gulvet, sjenken og et skap hvor åpenbart alt samles...
Ja. Og bytte gardiner, det er årlig det altså, julegardiner må ned før bursdag i februar....
Så kan stua strykes fra listen, da gjenstår bare kjøkken. Bad. Kjellergang. Barnerom og loft....
Ja. Og altså 2/3 av stua da....
Nok å henge fingrene i, men nå våknet snuppa så jeg koseammer og så skal vi hente storebror på skolen han er ferdig 1230 i dag og ba om å bli henta siden han skal ha med en del klær hjem, han har jo fri neste uke.

Haha, merkelig hvordan ting forsvinner.Nei, men det er 99% sikkert den samme babyen som jeg skulle lytte etter som har gjort av den, så jeg har lett i lekekassen (fant et håndkle) og papirinnsamlingen (fant en boks vitaminløver)....
Ga opp planen om å rydde og vaske badet og tok heller fatt på å rydde stua (så gikk jeg ut og lyttet fra verandaen jevnlig) i håp om at den skulle dukke opp. Ikke så langt, men jeg skal jo rydde og vaske hele etasjen i løpet av helga så den dukker vel opp
var en grunn til at den laga rar lyd iallefall
Jeg er ikke effektiv, det der er jo i hovedsak lista over hva jeg SKAL gjøre, ikke så mye jeg HAR gjort...Herlighet så effektiv du er da. Super mom![]()
Blir dårlig av for mye sukker. Sikkert sunt da, og tåler frukt fint. Men har hatt sjokolade liggende i en måneds tid uten å bli oppspist. Tror aldri det har skjedd før [emoji23]
God morgen, det er fredag og siste dagen før vinterferien her hos oss.
Det betyr karneval på skolen
Og det er pysjparty i bhg